در آستانه ماه مبارک رمضان و سال نو ، جلسه ایی در دفتر دکتر میرمحمدی نماینده منتخب مردم تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی پیرامون رعایت شئونات اسلامی و عفاف و حجاب در ایام عید در شهرستان میبد تشکیل و بر رعایت حرمت ماه رمضان و ارزشهای عفاف و حجاب تاکید شد .
در این جلسه متولیان دستگاه های فرهنگی اعم از فرمانداری، اداره تبلیغات ، حوزه های علمیه و دانشگاه ، بسیج برنامه های خود را در ایام عید و ماه مبارک رمضان در اماکن تاریخی و سطح شهر مطرح کردند .
تشکیل غرفه های فرهنگی ، مراسم های قرآنی در 7 نقطه مهم شهر اعم از اماکن تاریخی و پارک ها ، شهرک صنایع دستی ، نظارت میراث فرهنگی بر تورهای نوروزی و گردشگری در ایام عید ، ساماندهی ورودی های شهر از سوی شهرداران بخشی ازمباحث مطرح شده در این جلسه بود .
تشکیل جلسه با شورا و شهرداری ها ، نیروی انتظامی ، میراث فرهنگی و فعال شدن کمیته رصد فرهنگی در سطح شهر ، تاکید بر حضور پررنگ دانش آموزان با حجاب در اماکن تاریخی ، حضور اکیپ های بازرسی و رصد قیمت ها دربازار ، استفاده از ظرفیت صدا و  سمیا در پوشش برنامه های فرهنگی و معنوی در ایام عید و ماه مبارک رمضان و حضور فعال جبهه فرهنگی در این ایام از دیگر مصوبات این جلس