آیت الله سید محمد سعیدی


مراسم گرامی داشت حادثه طبس با حضور اقشار مختلف مردم در امامزاده سید صدرالدین قنبر شهرستان میبد برگزارشد .
 آیت الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قم و  تولیت آستان مقدس کریم اهل بیت سلام الله علیها در این مراسم گفت : در حمله امریکای جهانخوار و مستکبر به طبس ، خداوند نیروهای خودش را که به چشم امریکایی ها نمی آمدند ؛ به نصرت ملت ایران فرستاد و  شکست تلخ و تحقیر آمیزی را به امریکایی ها تحمیل کرد .
آیت الله سعیدی با بیان اینکه درحادثه طبس همه درخواب بودند و بالگرد آمریکایی درحال بلند شدن از زمین به هواپیمای خودی برخورد کرد افزود : آمریکایی ها برای آزادی گروگانهایشان آمده بودند اما شن های طبس به امر خدا برخاستند و فضا را برای آمریکایی ها چنان مکدر کردند که با تلفات سنیگن فرار را بر قرار ترجیح دادند.
وی گفت : آمریکایی ها برای اینکه اسناد مهمی که در نزد خود داشتند به دست ایران نیافتد با مزدورانشان ازجمله بنی صدر تماس گرفتند و با بمبارانی که در طبس رخ داد ؛ شهید محمد منتظر قائم  که برای حفاظت از اسناد و مقاومت اعزام شده بود به درجه شهادت نائل شد .
آیت الله سعیدی با بیان اینکه خداوند درحادثه طبس یک بار دیگر نصرت خود را به مومنین آشکار ساخت گفت : بنابراین اگر  خدا را یاری کنید خدا شما را یاری می کند.
 وی در ادامه گفت : امروز ایران اسلامی به چنان اقتدار و عظمتی رسیده است که درهفته های اخیر توانست درپی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمقش ، عمق خاک رژیم جنایتکار اسرائیل را آماج حملات خود قرار دهد .
آیت الله سعیدی تصریح کرد : دشمن با ترویج مفاسد وناهنجاری  های اجتماعی و کمرنگ کردن ارزشها و عفاف و حجاب و آشوب ها به دنبال فروپاشی کانون های خانواده و بی تفاوتی درجامعه است و باید با بینش، حضور درمساجد و مقاومت بر توطئه های دشمن غلبه کرد .