فرماندارمیبد:

داشتن مسئولیت‌ها به برکت انقلاب اسلامی را باید قدر دانست

فرماندارمیبد در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: ما به برکت جمهوری اسلامی و حضور چشمگیر مردم باوجود اوضاع اقتصادی مسئولیتی را به عهده‌داریم و باید آن را قدر بدانیم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، جلسه شورای اداری شهرستان با حضور «آیت‌الله اعرافی» مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و امام‌جمعه شهرهای قم و میبد، «حسین فلاح» فرماندار، «فرزین خادمی» معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار، بخشداران و جمعی از مسئولین در سالن آمفی‌تئاتر فرمانداری برگزار شد.

فرماندارمیبد در این جلسه، گفت: ما به برکت جمهوری اسلامی و حضور چشمگیر مردم باوجود اوضاع اقتصادی مسئولیتی را به عهده‌داریم و باید آن را قدر بدانیم.

حسین فلاح افزود: باید نقصان و کاستی را در نظام اداری حل کرد تا مردم همچنان درصحنه بمانند و نباید به‌نوعی علی‌رغم میل باطنی مایه یاس و ناامیدی مردم فراهم کنیم.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان حضور مردم وادارات در نمایشگاه برگزارشده را ستود و تصریح کرد: بسیاری از داشته‌های ما به برکت انقلاب اسلامی است.

فلاح بیان داشت: در ابتدای انقلاب شاید هیچ دست آوردی قابل‌طرح نداشتیم اما با مروری درمی بابیم بسیاری از داشته‌هایمان در حال حاضر به برکت انقلاب است.

نماینده عالی دولت در شهرستان تفسیر قانون درروند انجام فعالیت‌ها و نیز دل بستن به کار و ریسک‌پذیری را در پیشرفت امور مهم شمرد.

فرماندارمیبد در پایان با اشاره به جلسه پرسش و پاسخ مسئولین در ایام‌الله دهه فجر در مصلی آیت‌الله اعرافی، حفظ و نگهداری از آثار تاریخی، صیانت از صنایع‌دستی، راه‌اندازی رشته دانشگاهی زیلو، بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی، توجه به گسترش فضای سبز و پارک‌ها، پیگیری احداث ساختمان جدید شهرداری، گازرسانی به روستای درین، روشنایی سطح شهر و جاده‌ها و... را از اقدامات انجام‌شده در سال جاری، اقدامات در حال اجرا و فعالیت‌هایی که انجام‌شده را برشمرد.