ساخت المان رشیدالدین میبدی در آینده نزدیک

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد از ساخت المان ابوالفضل رشیدالدین میبدی خبر داد و گفت: مقبره رشیدالدین میبدی که به سلطانیه معروف بوده است و در دهه چهل براثر احداث خیابان تخریب‌شده است باید به‌عنوان شخصیت بالای علمی و فرهنگی از سوی میراث فرهنگی، پایگاه پژوهشی، شهرداری و دیگر نهادها موردتحقیق و پژوهش قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد در جلسه بررسی مسائل و مشکلات صنایع‌دستی، بر رشد و ارتقاء صنایع‌دستی شهرستان میبد ازجمله مو تابی، کار بافی و پلاس بافی تأکید کرد.

نصیری بابیان اینکه قریب 350 دستگاه کار بافی خانگی، پلاس بافی و مو تابی در شهرستان میبد فعالیت دارد گفت: با اختصاص تسهیلات، حل مشکل بیمه‌ای و مکان‌یابی در راستای خرید مواد اولیه و امکانات و بازار فروش می‌توان صنایع‌دستی شهرستان میبد را رونق بخشید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد در ادامه از ساخت المان ابوالفضل رشیدالدین میبدی نویسنده، شاعر و مفسر قرآن کریم در نیمه اول قرن ششم خبر داد و گفت: مقبره رشیدالدین میبدی که به سلطانیه معروف بوده است و در دهه چهل براثر احداث خیابان تخریب‌شده است باید به‌عنوان شخصیت بالای علمی و فرهنگی از سوی میراث فرهنگی، پایگاه پژوهشی، شهرداری و دیگر نهادها موردتحقیق و پژوهش قرار گیرد.