سرپرست فرمانداری میبد برافزایش درصد پوشش واکسیناسیون تأکید کرد

سید جمال سجادی پور سرپرست فرمانداری میبد در جلسه ستاد مقابله با کرونا که با حضور بخشداران و مسئولین پایگاه‌ها، مراکز سلامت و کادر بهداشت و درمان و شبکه بهداشت در مرکز جامع سلامت یک شهری شهید زاهدی برگزار شد؛ برافزایش درصد پوشش واکسیناسیون در این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، سجادی پور بابیان اینکه هنوز 18 هزار نفر دوز نوبت اول واکسیناسیون و 41 هزار نفر هم دوز نوبت سوم واکسیناسیون را در شهرستان میبد تزریق نکرده‌اند گفت: در این جلسه هماهنگی لازم بین پایگاه‌ها و مراکز سلامت شهرستان میبد انجام شد تا با حضور بخشداران، همراهی و همکاری دهیاران، بسیج و مجموعه عواملی که به کار می‌گیریم بتوانیم وضعیت تزریق واکسن شهرستان میبد که از آمار و ارقام خوبی برخوردار نیست را در شاخص درصد سلامت افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: با بسیج همه امکانات و همچنین راه‌اندازی اتوبوس سیار، کار تزریق واکسیناسیون را در مراکز صنعتی و واحدهای تولیدی و جاهایی که تجمع وجود دارد پوشش خواهیم داد.

سرپرست فرمانداری میبد گفت: به‌زودی مرکز تجمیعی واکسیناسیون مصلی آیت‌الله اعرافی راه‌اندازی می‌شود که امیدواریم با مجموعه عواملی که پیش‌بینی‌شده است درصد پوشش واکسیناسیون را به میزان قابل‌توجه رشد دهیم.

ارسال پیام صوتی با همکاری مخابرات به خانواده‌ها، پی گیری واکسیناسیون اصناف، استخراج لیست کارمندان واکسن نزده ادارات از مصوبات این جلسه بود.