سفر یک روزه بخشدار مرکزی شهرستان میبد به پایتخت

کریم بیکی بخشدار مرکزی میبد به همراه زارع ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان صبح امروز به منظور پیگیری مسائل و موضوعات ورزشی بخش مرکزی در سفری یک روزه راهی تهران شدند.

 به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی میبد ؛ کریم بیکی به اتفاق زارع جهت آماده سازی نقشه های دو پروژه ی ورزشی تنیس خاکی و سالن ورزشی چند منظوره خیری روستای مهرآباد در شرکت توسعه و نگهداری امکان ورزشی کشور حضور یافتند و با پیگیری ایشان مقرر گردید نقشه های این دو مجموعه ی ورزشی طی روزهای آتی به این بخشداری ارسال گردد .

شایان ذکر است در سفر هفته گذشته وزیر محترم ورزش و جوانان به شهرستان میبد کلنگ دو پروژه ی تنیس خاکی و سالن ورزشی چند منظوره روستای مهرآباد که از محل خیری ساخته خواهد شد به زمین خورد .

بخشدار مرکزی در ادامه سفر خود به مجلس شورای اسلامی رفت و با حضور در دفتر دکتر میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در خصوص مباحث و مشکلات بخش مرکزی گفتگو و مقرر گردید پیگیری لازم جهت تامین اعتبار تعویض کفپوش سالن ورزشی روستای رکن آباد از سوی نماینده انجام و دستورات لازم را از وزارت ورزش و جوانان اخذ نماید .

همچنین در این جلسه در رابطه با پروژه ی لوله کشی آب شرب روستاهای محمد آباد ، حجت آباد ، جهان آباد و مزرعه کلانتر بحث و دکتر میرمحمدی قول پیگیری و تامین اعتبار از سوی مدیرعامل آبفای کشور دادند .

بخشدار مرکزی در بازگشت از سفر تهران جهت هماهنگی اسکان و اعزام سفر زیارتی گروه سرود دانش آموزی میعاد رکن آباد به قم رفت و ضمن بازدید از مجتمع فرهنگی زیارتی یاوران مهدی از اعزام این گروه در روزهای آینده خبر داد.