فرهنگ ایثار و شهادت باید به‌عنوان یک راهبرد در انسجام ملی باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؛ فرهنگ ایثار و شهادت را به‌عنوان یک راهبرد در انسجام ملی خواند و گفت: هیچ دستگاهی و نهادی در نظام جمهوری اسلامی نیست که نقش و وظیفه ذاتی برای ارتقاء فرهنگ ایثار و شهادت نداشته باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، حجت‌الاسلام عباس زارع مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان میبد با گرامی داشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم چراکه شهدا و نسل انقلاب با ایثار و فداکاری خود، نظام و کشور و ملت ایران را بیمه کردند.

زارع بابیان اینکه ما باید پاسدار خون شهدا و ایثار و فداکاری جانبازان و آزادگان باشیم افزود: هرچه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیشتر شود عزت و اقتدار کشور بیشتر می‌شود.

رسول نصیری هم با گرامی داشت سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر یاد و خاطره پانزده سردار شهید،353 شهید، 973 جانباز و 64 آزاده شهرستان را گرامی داشت.

نصیری فرهنگ ایثار و شهادت را به‌عنوان یک راهبرد در انسجام ملی خواند و گفت: هیچ دستگاهی و نهادی در نظام جمهوری اسلامی نیست که نقش و وظیفه ذاتی برای ارتقاء فرهنگ ایثار و شهادت نداشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد تصریح کرد: هر پیشرفتی هم که در نظام جمهوری اسلامی داریم به برکت همین فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد درراه خدا بوده است و هر جا هم پس رفت داشتیم مغفولی‌ات از این ارزش‌ها و فرهنگ شهادت بوده است.