مشارکت شهرداری‌ها و اداره برق در روشنایی میدان‌ها و معابر درمیبد

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندارمیبد گفت: روشنایی میدان‌ها و بلوارهای میبد و بخش‌های ندوشن و بفروئیه با مشارکت شهرداری‌ها و اداره برق انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، جلسه کمیته روشنایی شهرستان میبد به ریاست «فرزین خادمی» معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندارمیبد و با حضور بخشداران و جمعی از مسئولین برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندارمیبد در این جلسه گفت: روشنایی میدان‌ها و بلوارهای میبد و بخش‌های ندوشن و بفروئیه با مشارکت شهرداری‌ها و اداره برق انجام می‌شود.

فرزین خادمی افزود: ازجمله این طرح‌ها بلوار شهید ابوالفضل، خیابان امام حسن مجتبی و میدان سردار سلیمانی شهر ندوشن، خیابان امام و بلوار امیرکبیر بفروئیه، بلوار بهارستان و حسینی نسب و نبی اکرم و جاده راه‌آهن میبد است که قراراست، به‌صورت مشارکتی فی‌مابین شهرداری‌ها و اداره برق انجام شود.

وی گفت: برای اجرای روشنایی این معابر و میدان‌ها حدود 2 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار نیاز است که از این میزان یک میلیارد و 400 میلیون تومان توسط اداره برق و یک میلیارد تومان از سوی شهرداری‌ها تأمین خواهد شد.

خادمی خاطرنشان کرد: این طرح‌های روشنایی سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.