نامزدها بر اساس دستورالعمل تبلیغاتی مجاز به فعالیت هستند

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان میبد با اشاره به شروع تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت 24 چهارشنبه نوزدهم خردادماه گفت: نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا بر اساس دستورالعمل تبلیغات انتخاباتی که درسایت فرمانداری قرار داده‌شده است می‌توانند در سطح شهر و روستا به تبلیغات بپردازند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، عزیز امانی افزود: از تمامی طرفداران و کاندیداها انتظار می‌رود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رقابت پرشور و سالم و بدون حاشیه را در این دوره از انتخابات به نمایش بگذارند.

امانی بلندآوازه کردن نام ایران و ایرانی درصحنه انتخابات را بزرگ‌ترین سرمایه ملت ایران و دستاورد انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: حالا که با انتخابات، میدان برای شکستن هیمنه استکبار جهانی و تعیین سرنوشت چهار سال آینده کشور فراهم‌شده است باید با تمام توان شگفت‌آفرین و حماسه‌ساز بود.

امانی گفت: ستادهای تبلیغاتی نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ساعت 7 صبح پنج‌شنبه 27 خردادماه مجاز به فعالیت هستند و بعدازآن تخلف محسوب می‌شود.