فرماندار میبد


سید جمال سجادی پور فرماندار میبد در آخرین نشست شورای مشارکتهای بهزیستی میبد سال  1402، خواستار پای کار آمدن مساجد برای کمک به نیازمندان شد. 
فرماندار میبد گفت : استفاده از ظرفیت همه مردم برای شناسایی و کمک به نیازمندان در محلات شهر با پای کار آمدن مساجد محقق می‌شود.
سجادی پور با بیان اینکه  پای کار آمدن مساجد یعنی پای کار آمدن همه مردم تصریح کرد :  شناسایی جامعه هدف و حمایت از آنها بسیار اهمیت دارد و با همکاری همه مردم در محلات شهرمحقق می‌شود.
فرماندار میبد گفت : نمی‌توانیم  بگوییم میبد شهری صنعتی است و نیازمند نداریم بلکه خانواده‌هایی داریم که در وضعیت اقتصادی کنونی وضعیت خوبی ندارند و امور زندگی خود را به سختی می گذرانند.
وی افزود :  لازم است جامعه هدف با کمک موسسات بهزیستی  شناسایی شوند و از آنها با پای کار آوردن شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها و خیرین و ادارات و ارگانهای مرتبط حمایت شوند.
سید محسن فلاح رئیس اداره بهزیستی میبد  هم با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده گفت : از ماه بهمن سه مرحله بن غذایی به مناسبتهای عید مبعث، دهه فجر، اعیاد شعبانیه و نوروز جمعا به مبلغ ۹۶ میلیون تومان بین مددجویان توزیع شده است.
فلاح افزود: از اول سال ۱۴۰۲ ، ۲ میلیارد و ۷۹۳ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال کمک موردی درمان، آموزش، کمک هزینه معیشت، مسکن، لوازم منزل و مواردی دیگر به حساب مددجویان واریز شده‌است.
وی در این جلسه مصوبات جلسه های دوم و سوم را که مقرر شده بود از سوی دفتر امام جمعه و بخش صنعت مبالغی به حساب بهزیستی برای کمک به مددجویان وایز شود را خاطرنشان کرد .

در این نشست لزوم شناسایی نیازمندانی که در سطح محلات شهر زیر پوشش هیچ یک از اداره های بهزیستی و کمیته امداد نیستند و زندگی خود را به سختی می گذرانند، مطرح شد و مقرر شد به این خانواده ها سرکشی و از آنها حمایت کنند.