پزشکان میبدی تجلیل شدند

هم‌زمان با یکم شهریورماه سالروز ولادت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک، پزشکان متخصص بیمارستان امام جعفر صادق (ع) و درمانگاه تخصصی بی‌بی رضوان و درمانگاه هاشم شهرستان میبد تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری با حضور در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) از دکتر حسینی پور رئیس بیمارستان و دکتریزدی رئیس شبکه بهداشت و درمان و پزشکان متخصص شهرستان تجلیل کرد.

فرماندارمیبد در این مراسم با تبریک روز پزشک گفت: بهداشت و سلامت مقوله مهمی است که پزشکان و مجموعه جامعه سلامت در خط مقدم سلامت مردم هستند.

سجادی پور افزود: هر جا زیرساخت‌های سلامت مهیا بود و پزشکان حاذق و توانمند خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قراردادند قطعاً مردم آن جامعه هم به لحاظ روانی و جسمی سالم خواهند بود و پویایی و تحرک فعالیت‌های فرهنگی اقتصادی و اجتماعی هم پررونق‌تر خواهد بود. در شهرستان میبد 63 پزشک متخصص، فوق متخصص در تخصص‌های روماتولوژی، گوارش، لاپاروسکوپی زنان، لاپاراسکوپی جراحی، اکوکاردیوگرافی، فوق تخصص شبکیه، فشار چشم، فوق غدد، آسم و آلرژی، فوق تخصص خون و فوق تخصص روان جنسی و 18 متخصص اطفال، داخلی، ارتوپد، جراحی، پوست، مغز و اعصاب، گوش و حلق، زنان و زایمان، قلب، چشم، دندانپزشکی، کلیه و مجاری اداری، طب سنتی، طب فیزیک، جراح مغز و اعصاب و عفونی حضور دارند.