پیام تبریک بخشدار مرکزی شهرستان میبد به مناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان

کریم بیکی بخشدار مرکزی شهرستان میبد با صدور پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان ، میلاد مسعود یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (ع) را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی شهرستان میبد ، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نام گذاری روز میلاد حضرت مهدی (عج) به عنوان روز سربازان گمنام ، بیانگر نقش ویژه و تاثیرگذار وزارت اطلاعات در حفاظت از منافع ملی و ارزش های اسلامی در برابر دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی است . بی تردید امنیت و آرامش کنونی میهن عزیزمان ایران مرهون تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) و غیور مردانی است که در راستای تامین امنیت و آرامش مردم فعالیت دارند .

اینک در آستانه نیمه شعبانی دیگر ، اینجانب فرا رسیدن میلاد قائم آل محمد صلی الله علیه و آله و سلم که روز جهانی مستضعفان و سربازان گمنام امام زمان (عج) نامیده شده است را به همه عاشقان و ارادتمندان امام عصر ، مردم شریف شهرستان میبد ، بویژه کارکنان خدوم دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی شهرستان و خانواده های محترم آنان و کارکنان حراست ادارات تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از زحمات طاقت فرسا و مجاهدت های صادقانه این عزیزان تقدیر و تشکر می کنم و آرزو دارم در این مسیر مقدس ، توفیق رفیقشان گردد .

اللهم عجل لولیک الفرج

✍️عرفان کریم بیکی
بخشدار مرکزی شهرستان میبد