اخبار


افزایش سرعت اجرایی پروژه های ساخت راه استان تا پایان سال جاری

2023 10 25
در جلسه ویدیو کنفرانس که با حضور معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی برگزار گردید آخرين وضعیت مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری در حوزه راه های استان بررسی شد.

بازدید رییس سازمان خصوصی سازی از طرح های مولدسازی اموال مازاد دولت در یزد

2023 10 25
 «مالک رحمتی» معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس سازمان خصوصی سازی در سفر به استان یزد با همراهی  «محمدجواد ابوالحسینی» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از چند طرح نیمه تمام عمرانی و املاک مازاد دولت در این استان بازدید کردند.

جلسه بررسی مسائل و مشکلات بخش ایثار شهرستان مروست

2023 10 24
به گزارش روابط عمومی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد؛ جلسه بررسی مسائل و مشکلات بخش ایثار شهرستان مروست، با حضور مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد، فرماندار مروست، بخشدار ایثار و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار گردید.
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد:

حفظ حریم و بستر رودخانه ها خط قرمز است

2023 10 24
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در نشست بررسی اقدامات ایمنی در حوزه رودخانه کوه کاسه با اشاره به اهمیت اقدامات پیشگیری در بخش مخاطره سیل اظهار داشت: حفظ حریم و بستر رودخانه ها باید جزو خطوط قرمز نهادهای متولی این حوزه باشد و همه دستگاه ها باید در این راستا همکاری نمایند .

پاسخگویی مستقیم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد به مردم

2023 10 22
 مهندس محمدجواد ابوالحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد صبح امروز در یکشنبه های مردم مداری رو در رو با مردم گفتگو کرد.

دیدار صمیمانه مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد با اقشار مختلف مردم

2023 10 22
 محمدحسین طالبی؛ مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد در یکشنبه های #مردم_مداری با اقشار مختلف مردم دیدار و گفتگو کرد

جلسه بررسی نحوه تحویل واحدهای طرح نهضت‌ ملی برگزار شد

2023 10 22
جلسه بررسی نحوه تحویل واحدهای طرح نهضت ملی شهرستان‌های مهریز ابرکوه و زارچ به ریاست شیشه بری مديركل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک برگزار شد.
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد :

3هزار واحد صنعتی، معدنی و کشاورزی ارزیابی خطر می شوند

2023 10 21
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در نشست ایمن سازی واحدهای صنعتی استان یزد از ارزیابی خطر در بیش از سه هزار و سیصد واحد تولیدی، صنعتی، معدنی و کشاوزی با همکاری صاحبان و کارآفرین های این بخش خبر داد.
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد:

تیم سازمان مدیریت بحران کشور عملکرد دستگاه های استان را ارزیابی می کنند

2023 10 18
مدیرکل مدیریت بحران یزد در نشست هماهنگی ارزیابی تیم اعزامی سازمان مدیریت بحران کشور از ارزیابی عملکرد دستگاه های استان در حوزه مدیریت بحران توسط مدیران کل و کارشناسان مدیریت بحران استان های کرمان و سیستان و بلوچستان خبر داد.

برگزاری جلسه مولد سازی دارایی ها

2023 10 18
جلسه مولد سازی دارایی های به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی و با حضور مدیرکل دیوان محاسبات استان، مدیرکل امور اقتصاد و دارایی و سایر مدیران مرتبط تشکیل شد.
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد:

خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل سال گذشته از محل بیمه نیز خسارت دریافت می کنند

2023 10 16
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در دیدار با اعضای صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان با اشاره به اقدامات استان در جبران خسارت بخش های مختلف از پرداخت مبلغی تحت عنوان خسارت بیمه حوادث طبیعی ساختمان خبر داد.

جلسه تعیین تکلیف و رفع مشکلات پروژه تولید هسته سرامیکی کاتالیست خودرو

2023 10 16
  به گزارش روابط عمومی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد ، جلسه تعیین تکلیف و رفع مشکلات پروژه تولید هسته سرامیکی کاتالیست خودرو به ریاست مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد برگزار گردید.

پیام تشکر مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد از کارآفرینان و فعالان پنجمین نمایشگاه توانمندی ها وظرفیت های روستایی وعشایری کشور(روستا آباد)

2023 10 16
مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد در پیامی از کارآفرینان و فعالان پنجمین نمایشگاه توانمندی ها وظرفیت های روستایی وعشایری کشور(روستا آباد) تقدیر و تشکر کرد.
مدیرکل مدیریت بحران استان:

تیم امداد و نجات کوهستان یزد نمونه است/ اقدام هلال احمر در جستجوی مرحوم دهقانی فراتر از دستورالعمل ها بود

2023 10 16
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در نشست بررسی و ارزیابی امداد رسانی حادثه کوهستان ضمن تسلیت به خانواده مرحوم دهقانی از توانایی و تبحر تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر قدردانی کرد.

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از سایت نهضت ملی مسکن پردیس زندگی

2023 10 16
  در ادامه بازدید های هفتگی از سایت های نهضت ملی مسکن به منظور پیگیری روند اجرای آماده سازی سایت مهندس ابوالحسینی به همراه مدیران دستگاه های خدمات رسان از مراحل آماده سازی و ساخت واحدها بازدید نموده و طی نشستی مشکلات را بررسی نمودند.

لزوم ترویج فرهنگ بیمه در سطح استان

2023 10 16
  در دیدار اسکندری، عضوی هیات مدیره صندوق بیمه همگانی کشور با معاون هماهنگی امور عمرانی در خصوص همکاری برای بیمه همگانی در سطح استان بحث شد.

نشست معاون هماهنگی امور عمرانی با مدیران مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد

2023 10 15
 در این جلسه‌ مباحث مرتبط با توسعه شبکه فیبر نوری استان و هماهنگی با شهرداری ها و دهیاری ها، خدمات پست بانک در روستاها و خدمات اپراتورهای ثابت و همراه برای افزايش کیفیت ارتباطات مطرح شد.

معاون عمرانی استاندار از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان بازدید کرد

2023 10 14
 مهندس ابوالحسینی معاون‌هماهنگی امور عمرانی استاندار به همراه خواجه رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان یزد که همزمان با سراسر کشور بازدید کردند.

جلسه بررسی مصوبات سفر استاندار به شهرستان مهریز برگزار شد

2023 10 13
در این جلسه کلیه مصوبات انجام شده در سفر استاندار مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

جلسه کمیته برگزاری آزمون استخدامی شهرداری ها برگزار شد

2023 10 12
با توجه به نتایج اولیه آزمون استخدامی نیروهای شهرداری های استان یزد به صورت قرارداد کار معین جلسه‌ای با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد و اعضاء کمیته برگزاری آزمون و نمایندگان سازمان جهاد دانشگاهی تشکیل شد.

آغاز طرح تحویلی زمین شناسی در استان یزد

2023 10 08
در جلسه‌ای با حضور معاون سازمان زمین شناسی کشور، طرح تحویلی سازمان زمین شناسی تشریح شد و هماهنگی های لازم برای اجرای طرح در بخش هایی از استان صورت پذیرفت.

پیام معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد به مناسبت روز روستا و عشایر

2023 10 07
  مهندس «ابوالحسینی»به مناسبت روز ۱۵مهر روز روستا و عشایر پیامی صادر کرد.

پیام تبریک مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد به مناسبت روز ملی روستا

2023 10 07
مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد در پیامی 15مهر ماه، روز ملی روستا را به تمامی روستائیان زحمتکش تبریک و تهنیت گفت.

✅ به منظور اتخاذ تدابیر پیشگیرانه در برابر سیل های احتمالی؛

2023 10 06
🔹معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد امروز جمعه در سفر به شهرستان بافق به منظور بررسی آخرین وضعیت بندها، خاکریزهای حفاظتی و رودخانه های این شهرستان به همراه فرماندار بافق و جمعی از مدیران مربوطه از روند پروژه های در حال اجرا در این منطقه، بازدید کرد.

جلسه کمیسیون ماده ۵ شهر میبد در دفتر معاونت عمرانی برگزار شد

2023 10 06
 در این جلسه به بررسی پرونده های مرتبط با تغییر کاربری شهر میبد پرداخته شد.
استاندار یزد در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی بندها و سیل بندهای شهرستان تفت، مطرح کرد؛

تلاش ویژه استان جهت پیشگیری از خسارات سیل در تفت با توجه به ارتفاع این شهرستان نسبت به دیگر مناطق/ لزوم اتمام عملیات اجرایی بندها و سیل بندهای اطراف شهرها و روستاهای استان تا پیش از شروع فصل بارندگی/ پیشرفت قابل قبول پروژه‌های عمرانی در راستای کاهش خسارات سیل احتمالی در استان/ تامین اعتبار پروژه های عمرانی از محل درآمدهای حاصل از برداشت مصالح مازاد در مسیر آبراه‌ها و سیلاب‌ها

2023 10 05
استاندار یزد به منظور بررسی آخرین وضعیت بندها، سیل‌بندها و رودخانه های شهرستان تفت به همراه نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی از روند پروژه های در حال اجرا در این منطقه، بازدید کرد.

آغاز پنجمین نمایشگاه توانمندی ها وظرفیت های روستایی وعشایری کشور

2023 10 04
به گزارش روابط عمومی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد،  محمدحسین طالبی مدیر کل دفتر امورروستایی وشوراهای استانداری یزد گفت:به مناسبت روز روستا و عشایر، نمایشگاه توانمندی های روستایی و عشایری کشور از ۱۲ الی ۱۸ مهرماه در مصلی امام خمینی (ره)  ساعت ۱۰ صبح الی ۲۱:۳۰ شب برگزار می گردد. استان یزد دارای ۳۰ غرفه است که تولیدکنندگان روستایی...
استاندار یزد در حاشیه بازدید از برخی سیل‌بندها و بندهای خاکی شهرستان مهریز مطرح کرد؛

اقدامات و تدابیر حداکثری استان جهت تسریع در رفع مشکل سیل‌بندها و بندهای اطراف شهرها و روستاها/ افزایش تاب‌آوری شهرها و روستاها در برابر سیلاب‌های احتمالی، در دستور کار استان/ برنامه‌ریزی استان جهت کاهش حداکثری خسارات احتمالی ناشی از بارندگی‌های فراتر از میانگین سالانه/ ابطال مجوز یکی از معادن استان به دلیل تجاوز به حریم رودخانه‌

2023 10 03
استاندار یزد با اشاره به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر بارش‌های فراتر از میانگین سالیانه در استان، گفت: بر همین اساس، دستگاه های مربوطه تمامی اقدامات لازم جهت کاهش حداکثری خسارات احتمالی را انجام خواهند داد.

پیگیری تسریع در طی فرایندهای املاک معرفی شده برای مولد سازی

2023 10 01
جلسه کارگروه مولد سازی دارایی های استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی تشکیل شد.

بازدید سرزده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از ایستگاه های آتش نشانی یزد

2023 10 01
مهندس ابوالحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در آستانه ۷ مهر، روز آتش نشانی و ایمنی و به منظور پاسداشت زحمات پرسنل خدوم آتش نشانی، به صورت سرزده از ایستگاه های آتش نشانی سطح شهر یزد و حمیدیا بازدید به عمل آورد.

دیدار صمیمانه مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد با اقشار مختلف مردم

2023 10 01
محمدحسین طالبی؛ مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد در یکشنبه های #مردم_مداری با اقشار مختلف مردم دیدار و گفتگو کرد.

بازدید مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد از مراکز آتش‌نشاني نصرآباد و دهشیر شهرستان تفت

2023 10 01
به مناسبت روز آتش‌نشان ، مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد ضمن بازدید از مراکز آتش‌نشاني نصرآباد و دهشیر شهرستان تفت از زحمات آتش‌نشانان تقدیر به عمل آورد.

قدردانی مدیرکل مدیریت بحران از رئیس و اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان بخاطر كسب رتبه عالي توسط مديريت بحران در ارزيابي عملكرد سال 1401

2023 09 30
 به گزارش روابط عمومي ، محمد علي ملك زاده از تلاشها و خدمات رئیس و اعضای ستاد در راستاي پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان تشكر نمود.

پیام معاون عمرانی استاندار یزد به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی

2023 09 28
  مهندس «ابوالحسینی»به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی پیامی صادر کرد.

پیام تبریک مدیر کل مديريت بحران استان به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی

2023 09 28
مدیر کل مديريت بحران استان يزد در پیامی فرارسیدن هفتم مهرماه ، روز آتش نشانی و ایمنی را به همه آتش نشانان تبریک و تهنیت گفت.

دفتر فنی، حمل و نقل و ترافیک استانداری یزد رتبه دوم دفاتر فنی استانداری های کشور را کسب کرد

2023 09 28
براساس ارزیابی های اخیر سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، دفتر فنی، حمل و نقل و ترافیک استانداری یزد در بررسی عملکرد سال 1401، موفق به کسب رتبه دوم کشور شد.

پیام تبریک مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد به مناسبت هفتم مهر ماه روز آتش نشانی و ایمنی

2023 09 28
به گزارش روابط عمومی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد، متن پیام محمدحسین طالبی به شرح زير است:  هفتم مهرماه، روز آتش‌نشاني و ايمني كه با هدف گسترش و ترويج فرهنگ ايمني و پيشگيري از حوادث و سوانح در سطح كشور نامگذاري گرديده، يادآور حماسه‌آفريني‌ها و از خودگذشتگي‌هاي آتش‌نشانان ميهن اسلامي‌مان در عرصه دفاع مقدس است. غيور مرداني كه با اخلاص و...

برگزاری جلسه کمیته تخصصی زیرساخت و فضاهای فیزیکی ستاد نوفاد

2023 09 27
 به گزارش روابط عمومی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد جلسه کمیته تخصصی زیرساخت و فضاهای فیزیکی ستاد نوفاد به ریاست مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد برگزار گردید.

دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد رتبه اول کشور را کسب کرد

2023 09 25
 براساس گزارش سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد در بررسی عملکرد سال 1401، موفق به کسب رتبه اول کشور شد.

جلسه توجیهی و هماهنگی نمایشگاه توانمندی و ظرفیت‌های روستایی و عشایری استان یزد

2023 09 25
✍️به گزارش روابط عمومی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد،  نشست هماهنگی پنجمین نمایشگاه توانمندی و ظرفیت‌های روستایی و عشایری کشور به ریاست مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد با حضور غرفه داران در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار گردید. 🔹گفتنی است این نمایشگاه در تاریخ ۱۲ الی ۱۸ مهرماه در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار...

بازدید معاون عمرانی استاندار از برخی پروژه شهرستان بهاباد

2023 09 25
 معاون عمرانی استاندار از برخی پروژه شهرستان بهاباد بازدید کرد.
معاون عمرانی در یازدهمین جلسه کارگروه انرژی :

بهره وری بهترین راه برای مدیریت ناترازی انرژی است

2023 09 24
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در یازدهمین جلسه کارگروه انرژی با اشاره به انتخاب استان یزد به عنوان استان پایلوت در حوزه بهره وری کشور اظهار داشت: مدیریت مصرف در بخش های مختلف به نسبت سرانه جهانی بالاست و با مدیریت بهینه مصرف می توان از ناترازی انرژی عبور کرد.

دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد مجدداً پس از بررسی اعتراضات و ابلاغ امتیاز نهایی سنجش تعامل سال ۱۴۰۱ در بین دفاتر کل کشور رتبه اول را کسب کرد

2023 09 23
✍️ به گزارش روابط عمومی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد محمدحسین طالبی مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد گفت : پیرو ابلاغ امتیازات سنجش تعامل حوزه معاونت فرهنگی امور عمرانی استانداری ها با دفاتر تخصصی  سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با توجه به اعتراض تعدادی از استان ها در امتیاز شاخص های ابلاغی ، ضمن بررسی اسناد و مدارک...

پیام تبریک مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

2023 09 21
مدیرکل  دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

✅بازدید مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد به همراه مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد از شهرستان مروست به منظور بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان

2023 09 20

بررسی نحوه اجرای سهم استان یزد در برنامه کاشت یک میلیارد درخت

2023 09 20
 با توجه به ابلاغ برنامه کاشت یک میلیارد درخت در سطح کشور، در خصوص سهم استان یزد، نحوه اجرا، مناطق قابل برنامه ریزی برای اجرای این طرح، وظیفه دستگاه های مرتبط در جلسه ی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی بحث گردید.

بررسی آخرین وضعیت جذب اعتبارات کمک های فنی و اعتباری در راستای پرداخت تسهیلات برای طرح های اشتغال زایی

2023 09 19
 در جلسه ای به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی و با حضور رئیس سازمان مدیریت و ذی حسابان دستگاه های اجرایی مربوطه، نحوه هزینه کرد اعتبارات کمک های فنی و اعتباری بررسی گردید.

در راستای بهره وري منابع آب و مديريت دانش، دومين جلسه كارگروه خشكسالي برگزار شد

2023 09 19
دومين جلسه كارگروه خشكسالي و مديريت منابع آبي برگزار شد.

معاون استاندار یزد خواستار شد؛ تامین پایدار گاز یزد از مسیرهای جایگزین در مواقع ناترازی

2023 09 17
  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد خواستار برقراری امکان تامین پایدار گاز استان از مسیرهای فرعی انتقال شبکه ملی به ویژه در شرایط ناترازی در این بخش با توجه به صنعتی بودن استان شد.

دیدار صمیمانه مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد با اقشار مختلف مردم

2023 09 17
محمدحسین طالبی؛ مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد در یکشنبه های #مردم_مداری با اقشار مختلف مردم دیدار و گفتگو کرد.

مرور اقدامات انجام شده در راستای آمادگی شهر در برابر سیلاب و مرور مصوبات قبلی در جلسه شورای فنی استان

2023 09 15
  پنجمین جلسه شورای فنی استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی و با حضور دستگاه های عضو مطابق با آیین نامه تشکیل شد.

بازدید استانداریزد از بندها و سیل بندهای منتهی به شهرهای یزد و تفت

2023 09 14
استاندار یزد از سیل بندها و بندهای خاکی منتهی به شهر های یزد و تفت بازدید کرد و  آخرین وضعیت آن ها را مورد بررسی قرار داد.
با توجه به مشتعل شدن حریق حادثه شب گذشته در شهرک صنعتی یزد صورت پذیرفت ؛

حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد و مشاور و دستیار ویژه استاندار در محل این حادثه

2023 09 13
با توجه به مشتعل شدن حریق حادثه شب گذشته در شهرک صنعتی یزدمحمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد و  احمد آخوندی مشاور و دستیار ویژه استاندار جهت بررسی این حادثه و نظارت بر روند مهار حریق در محل حادثه حاضر شدند.

بررسی راهکارهای کاهش تخلفات ساختمانی

2023 09 13
  کارگروه پیشگیری از تخلفات ساختمانی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی و مطابق با آیین نامه هیات وزیران تشکیل شد.

پیگیری عملیات اجرایی راه آهن بافق - ارژنگ

2023 09 12
  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد به همراه مدیر کل راه آهن و مدیر کل راه و شهرسازی در جلسه‌ای به صورت ویدیو کنفرانس با معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در خصوص اجرای پروژه های حوزه راه آهن در مصوبات سفر ریاست جمهوری شرکت بحث و تبادل نظر کردند.

دیدار صمیمانه مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد با اقشار مختلف مردم

2023 09 10
محمدحسین طالبی؛ مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد در یکشنبه های #مردم_مداری با اقشار مختلف مردم دیدار و گفتگو کرد

جریان زندگی در خانه‌های مولد روستایی

2023 09 08
 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد امروز طی سفری به شهرستان خاتم گفت: خانه‌های مولّد روستایی با ترکیب سکونت، اشتغال و تفریح، با چینشی خاص و بستری مناسب جهت تولید محصولات خانگی، بحران سکونت در روستاها را حل نموده است.

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از مرمت و آماده سازی موزه تار و پود

2023 09 05
  نساجی از دیر باز یکی از صنایع مشهور و کهن یزد بوده که در چند دهه قبل از خانگی به صنعتی و کارخانه های بزرگ رسیده است.

برگزاری جلسه کمیته استانی حمل و نقل دانش آموزان مدارس

2023 09 05
در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس و در   راستای برنامه ریزی و هماهنگی دستگاه های متولی، دومین جلسه کمیته استانی حمل و نقل دانش آموزان مدارس به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برگزار شد.

دیدار صمیمانه مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد با اقشار مختلف مردم

2023 09 03
محمدحسین طالبی؛ مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد در یکشنبه های #مردم_مداری با اقشار مختلف مردم دیدار و گفتگو کرد.

بازدید مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد از مرزهای شلمچه و چذابه جهت روند خدمات به زائران امام حسین علیه السلام

2023 08 31
   

همزمان با هفته دولت و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد؛ تعدادی از پروژه های عمرانی، صنعتی و فرهنگی اجتماعی شهرستان اشکذر به بهره‌برداری رسید

2023 08 30
 در این بازدید بیش از ۴٠ پروژه در حوزه های عمران شهری و روستایی، میراث‌ فرهنگی، مجموعه فرهنگی، یادمان و المان شهری، مخابرات و فناوری اطلاعات، صنعتی و صنایع تبدیلی کشاورزی با ارزش بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در شهرستان اشکذر همزمان با هفته دولت و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد به بهره برداری رسید.

به ریاست معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد: شورای اداری شهرستان اشکذر برگزار شد

2023 08 30
 جلسه شورای اداری شهرستان اشکذر به ریاست «مهندس ابوالحسینی» معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد و با حضور امام جمعه و فرماندار این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
هفته دولت در شهرستان اشکذر؛

ادای احترام معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری به شهدای والامقام شهرستان اشکذر

2023 08 30
 صبح امروز  «مهندس ابوالحسینی» معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با حضور در گلزار شهدای شهرستان اشکذر به مقام شامخ شهدای والامقام این شهرستان ادای احترام کرد.

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد؛ آموزشگاه‌ خیری «شهید الله‌دادی» در خضرآباد به بهره‌برداری رسید

2023 08 30
  همزمان با هفته دولت و با حضور جمعی از مسئولان استان یزد، اولین آموزشگاه پویش آجر به آجر استان یزد به همت و همراهی خیر نیکوکار، زنده یاد حاج بمان میرجلیلی و همسر وی بهره برداری شد.

118 میلیارد تومان تسهیلات به خسارت دیدگان سیل پرداخت می شود

2023 08 29
مدیرکل مدیریت بحران استان در نشست هماهنگی ارائه تسهیلات به خسارت دیدگان بخش کشاورزی اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته 118 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به خسارت دیدگان سیل مرداد ماه سال قبل اختصاص یافت که لازم است با قید فوریت نسبت به پرداخت آن به خسارت دیدگان اقدام شود.

بررسی آخرین وضعیت جذب اسناد خزانه

2023 08 28
  در جلسه ای به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی و با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیرکل اقتصاد و دارایی، آخرین وضعیت جذب اعتبارات استان از جمله اسناد خزانه بررسی گردید.

ستاد استانی رویداد ملی نمایشگاه توانمندی های روستایی و عشایر کشور برگزار شد

2023 08 28
به گزارش روابط عمومی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد؛ جلسه ستاد پیگیری رویداد ملی نمایشگاه توانمندی های روستایی و عشایری کشور امروز مورخ ۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ به ریاست محمدحسین طالبی، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد و با حضور مدیر کل امور عشایر استان یزد و معاونان دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد برگزار گردید.

برگزاری مراسم تجليل از كاركنان دفتر امور شهری و شوراها

2023 08 28
 با عنايت به كسب رتبه اول دفتر امور شهری و شوراهای استانداری يزد در ارزيابی سنجش تعامل دفاتر امور شهری و شوراهاي سراسر كشور با سازمان شهرداری ها و دهياری ها، طی مراسمی توسط معاون هماهنگی امور عمرانی از كاركنان دفتر امور شهری و شوراها تجليل بعمل آمد.

برگزاری آزمون به کارگیری نیروی فنی و مالی دهیاریهای بخش مرکزی شهرستان تفت توسط دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد

2023 08 27
.این آزمون در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری یزد برگزار گردید.
هم زمان با ایام هفته دولت؛

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد از پروژه آسفالت معابر روستاهای ده بالا و طزرجان

2023 08 27
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با همراهی سرپرست فرمانداری تفت ، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد ، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، بخشدار مرکزی تفت و جمعی از مسئولان از پروژه آسفالت معابر روستاهای ده بالا و طزرجان بازدید کرد.

تاکید معاون هماهنگی امور عمرانی بر آموزش در حوزه مرمت و حفاظت بافت تاریخی

2023 08 26
در افتتاحیه مدرسه تابستانه ی حفاظت و مرمت در باغ دولت آباد، معاون هماهنگی امور عمرانی به اهمیت آموزش در حوزه مرمت و حفاظت بافت تاریخی تأکید کرد.

به مناسب روز کارمند و هفته دولت؛ تجلیل معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از کارمندان دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد

2023 08 26
 صبح امروز شنبه چهارم شهریورماه «مهندس ابوالحسینی» به مناسبت هفته دولت و به پاس قدردانی در کسب رتبه برتر بین دفاتر امور روستایی و شوراهای سراسر کشور از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، کسب رتبه‌های برتر در نظارت بر پروژه‌های عمرانی دهیاری ها از سوی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و همچنین کسب رتبه اول در حوزه آموزش دهیاری‌ها و اعضای...

برگزاری جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین حسینی استان

2023 08 26
  جلسه میدانی کمیته حمل و نقل و سوخت اربعین حسینی استان به ریاست مهندس ابوالحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با حضور اعضای کارگروه مذکور و در محل پایانه مسافربری غدیر برگزار شد.

بازدید معاون عمرانی استاندار از محل برگزاری آزمون استخدامی شهرداری‌ها در جهاددانشگاهی یزد

2023 08 25
«محمدجواد ابوالحسینی» معاون عمرانی استاندار یزد در جریان برگزاری این آزمون که از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز جمعه سوم شهریورماه در جهاددانشگاهی یزد آغاز شده و تا ساعت ۱۱:۰۰ ادامه خواهد داشت، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شهرداری های استان یزد به استناد بخشنامه وزارت کشور مورخ ۹۸/۰۴/۲۹ مبادرت به بکارگیری نیروی قرارداد کار معین برای ۱۸ شهرداری استان کرده است ...

پیام تبریک مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد به مناسبت هفته دولت

2023 08 24
محمدحسین طالبی، مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دولت را  تبریک گفت.

مراسم تکریم و معارفه مدیر پایگاه میراث جهانی شهر تاریخی یزد

2023 08 22
  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد؛ ثبت، نگه داری و نشر پیوند بین کالبد و فرهنگ منبعث از کالبد بافت تاریخی شهر یزد را رسالت اصلی مجموعه پایگاه میراث جهانی شهر تاریخی یزد عنوان کرد.

برگزاری هجدهمین جلسه شورای راهبردی کاهش تصادفات استان به ریاست معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری

2023 08 21
در این جلسه گزارش تحلیلی از آخرین وضعیت تصادفات مربوط به چهارماهه ابتدایی سال‌جاری و مرداد ماه با توجه به پارامترهای مرتبط با حوادث و محور های حادثه خیز و علل سوانح در سال‌جاری و سال گذشته از طرف پلیس راه ارایه گردید.

بررسی نحوه برخورد با تخلفات ساخت و ساز صورت گرفته علی الخصوص در کاربری غیرمرتبط

2023 08 20
معاون هماهنگی امور عمرانی؛ نحوه برخورد با ساخت و سازها غیر مجاز باید به گونه ی باشد که افراد متخلف احساس آرامش نکنند.

بررسی املاک مازاد دانشگاه علوم پزشکی در جلسه مولدسازی دارایی های دولت

2023 08 19
 در جلسه ی مولد سازی دارایی های مازاد دولت که به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی و با حضور دستگاه های مربوطه تشکیل گردید آخرين وضعیت املاک مازاد دانشگاه علوم پزشکی و راهکارهای مولدسازی آن بررسی گردید.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در نشست خبری:

۳۱۱ پروژه در قالب ۴۵۰ ریز پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۶هزار و هفتصدمیلیارد تومان در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می رسد

2023 08 19
 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به افتتاح ۳۱۱ پروژه یزد با اعتبار از ۲۶هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار گفت،‌ بیش از ۲۳هزار میلیارد تومان آن مربوط به پروژه‌های حوزه اقتصادی با سرمایه گذاری بخش خصوصی و بالغ بر سه هزار و ۲۶۷میلیارد تومان پروژه های عمرانی می باشد.
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد:

96 میلیارد تومان سود و کامزد تسهیلات خسارت دیدگان بخش کشاورزی استان یزد امهال می شود

2023 08 19
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در اولین نشست تسهیلات بند د تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۲ از اختصاص 96 میلیارد تومان اعتبار جهت امهال تسهیلات خسارت دیدگان بخش کشاورزی استان یزد در راستای مرحله باز سازی و بازتوانی  مدیریت بحران  برای امسال خبر داد.

بازدید محمدحسین طالبی مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد از محل پذیرایی هم استانی ها در مرز چذابه استان خوزستان

2023 08 19
محمدحسین طالبی مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد، از محل پذیرایی هم‌استانی‌ها در مرز چذابه استان خوزستان بازدید کرد.
مدیرکل مدیریت بحران استان در جمع کاروان اعزامی هلال احمر یزد:

اربعین نماد پاسداشت ایثار و آزادگی است

2023 08 18
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در جمع کاروان اعزامی هلال احمر به سفر زیارتی اربعین حسینی با اشاره به خدمات ارزشمند جمعیت هلال احمر اظهار داشت: داوطلبان هلال احمر در صحنه های مختلف خدمات ارزشمندی را برای رضای خدا انجام می دهند و حضور آنها در این سفر معنوی از ارزش ویژه ای برخوردار است .
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد :

انتظار مردم در ناترازی برق، برخورد با واحدهای پرمصرف است

2023 08 17
مديركل مديريت بحران استان در جلسه اضطراری کارگروه انرژی با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف برق اظهار داشت: مردم در بخش های خانگی، خدمات، کشاورزی و صنعت انتظار دارند با واحدهایی که خارج از استاندارد برق مصرف می کنند برخورد شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی: تاکید بر جذب با کیفیت اعتبارات در اختیار دستگاه های اجرایی

2023 08 17
 در جلسه بررسی آخرین وضعیت اعتبارات برخی دستگاه های اجرایی، ابوالحسینی بر تامین اعتبار و عقد قرارداد پروژه ها مطابق با موافقتنامه طرح و اجرای پروژه در فرصت مکفی و با کیفیت مناسب  تاکید نمود.

تاکید معاون عمرانی استاندار بر اتمام پروژه های نیمه تمام حوزه ورزش

2023 08 17
  در جلسه‌ای به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی در خصوص نحوه توزیع اعتبارات ۰.۲۷ درصد از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده به پروژه های توسعه ورزش مدارس و ورزش همگانی و زیرساختهای ورزشی تصمیم گیری شد.
در نشست ستاد مدیریت بحران استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی؛

گزارش اقدامات دستگاه ها در بازتوانی و بازسازی خسارات سیل تشریح شد

2023 08 16
  سومین نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در سالن کوثر استانداری و با حضور اعضای ستاد برگزار شد اقدامات دستگاه های عضو ستاد در مرحله بازسازی و بازتوانی خسارات سیل سال گذشته تشریح شد.

برگزاری پنجمین جلسه ستاد اربعین حسینی استان

2023 08 16
پنجمین جلسه ستاد اربعین حسینی استان یزد به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد و اعضای ستاد اربعین استان در محل استانداری برگزار گردید.

شرکت مهندس ابوالحسینی در نشست ویدیو کنفرانس معاونین هماهنگی امور عمرانی با دکتر جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور

2023 08 16
  در نشست ویدیو کنفرانس معاونین هماهنگی امور عمرانی با معاون عمرانی، توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت استان ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری برگزار شد:

نشست هماهنگی و برنامه ریزی تامین برق واحدهای تولیدی استان یزد

2023 08 14
نشست هماهنگی و برنامه ریزی تامین برق واحدهای تولیدی به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری و با حضور مدیران دستگاههای مرتبط و فعالان بخش خصوصی در محل دفتر این معاونت برگزار شد.

دیدار صمیمانه مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد با اقشار مختلف مردم

2023 08 13
محمدحسین طالبی؛ مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد در یکشنبه های #مردم_مداری با اقشار مختلف مردم دیدار و گفتگو کرد

نشست آموزشی نصب و راه اندازی و کددار کردن دوربین‌های ترافیکی در سطح استان با حضور معاون رئیس پلیس راهور کشور و مدیر مرکز برسام برگزار گردید

2023 08 13
در این نشست در خصوص چگونگی راه اندازی و کددار نمودن دوربین‌های ترافیکی در سطح استان جهت شهرداران مراکز شهرستان‌ها و روسای پلیس راهور شهرستان‌ها نکاتی ارائه شد.

نشست هم‌اندیشی شورای ترافیک استان با اعضای شورای ترافیک شهرستان ابرکوه

2023 08 13
 در این نشست اعضای شورای ترافیک شهرستان ابرکوه اقدامات انجام شده در خصوص شورای ترافیک را در قالب فایلها و مستنداتی که از قبل کسب اخذ گردیده بود بیان کردند.
معاون استاندار :

نگاه به اعتبارات در بحران باید پیشگیرانه باشد

2023 08 12
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری در دیدار با مدیرکل مدیریت بحران استان با اشاره به اهمیت جایگاه مدیریت بحران اظهار داشت: نگاه به هزینه کرد اعتبارات مدیریت بحران در استان باید با رویکرد پیشگیرانه باشد.

جلسه بررسی ارتقاء سامانه ساخت و ساز روستایی

2023 08 12
جلسه بررسی ارتقاء سامانه ساخت و ساز روستایی برگزار شد.

پیام تسلیت معاون عمرانی استاندار در پی درگذشت مرحوم شادروان مهندس «حاج مرتضی شایق» عضو فقید شورای اسلامی شهر یزد

2023 08 11
معاون عمرانی استاندار در پی درگذشت مرحوم شادروان مهندس «حاج مرتضی شایق» عضو فقید شورای اسلامی شهر یزد پیام تسلیتی صادر کرد.

دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد در بین دفاتر کل کشور رتبه اول را کسب نمود

2023 08 10
براساس ابلاغ رئیس محترم سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد در ارزیابی صورت گرفته توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در سال ۱۴۰۱ در بین دفاتر کل کشور رتبه اول را کسب نمود.

دریافت برچسب مناسب سازی و نشان نقره ی و طلایی ادارات

2023 08 10
در اولین جلسه ستاد مناسب سازی که به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی و با حضور اعضا مطابق با آیین نامه تشکیل گردید در خصوص مناسب سازی ساختمان ادارات، بانکها، هتل ها، رستورانها، اصناف، مراکز بهداشتی درمانی، اماکن ورزشی، پایانه های حمل و نقل، دفاتر پلیش +۱۰ و الکترونیک قضایی، اماکن تاریخی و مراکز مثبت بهزیستی که می توانند کاندیدای دریافت برچسب مناسب سازی و نشان نقره ی و طلایی گردند، بحث شد.

عبور از پیک بار با اعمال محدودیت به صنایع

2023 08 08
در جلسه کارگروه انرژی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بر لزوم همکاری صنايع جهت حفظ پایداری شبکه برای عبور از پیک بار تاکید شد.