پیام تبریک مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد به مناسبت هفته دولت

محمدحسین طالبی، مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دولت را  تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد،  محمدحسین طالبی، مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ، آغاز هفته دولت را تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
دوم تا هشتم شهریور ماه “هفته دولت” یادآور یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر است که الگوهای جاودانه خدمت صادقانه به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشند.

هفته دولت برای تکریم از شهیدان بزرگواری است که در اوج قدرت سیاسی و اقبال اجتماعی با برخورداری از خصایص بارزی چون عشق به مردم و خدمتگزاری به آنان را در دستور کار خود قرار داده بودند و لحظه لحظۀ عمر نه چندان طولانی مسئولیتی ولی بسیار بابرکت خود را در راه اسلام، انقلاب و مردم به زیباترین شکل به کار گرفته و مورد استفاده قرار دادند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام “رجایی” و “باهنر” ، آغاز هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد استان یزد  تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روزافزون خدمت صادقانه در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای دولت مردمی از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات