اخبار


مديركل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداري يزد خواستار شد:

افزايش مشاركت زنان يزدي در حوزۀ تصميم گيري

2016 10 27
مديركل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداري در نشست تخصصي زنان فعال و نخبۀ استان با معاون رئيس جمهوري در امور زنان و خانواده مشاركت زنان يزدي در انتخابات را خوب بيان كرد و خواستار افزايش مشاركت آنها در حوزۀ تصميم گيري و مديريتي شد.
استاندار يزد:

فضا براي مشاركت بانوان فراهم است

2016 10 27
«سید محمد ميرمحمدي» روز پنج‌شنبه ششم آبان ماه در نشست تخصصي بانوان فعال و نخبۀ استان كه با حضور معاون ریيس جمهوري در امور زنان و خانواده برگزار شد، فضاي مشاركت سياسي، اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي بانوان استان براي حضور بانوان را مناسب دانست.
معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار يزد:

مهمترين ويژگي دفتر سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري، انجام وظايف حاكميتي و منحصر به فرد است

2016 10 26
مراسم تكريم و معارفۀ مديركل دفتر سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري يزد با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار و مديران و كارشناسان دفاتر مختلف اين معاونت برگزار شد.
با حكم استاندار يزد؛

مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري منصوب شد

2016 10 25
با حكم «سيدمحمد ميرمحمدي» استاندار يزد، «محمد محامدي» به عنوان مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري يزد منصوب شد.
استاندار يزد:

هدف سوادآموزي گشايش دنياي دانش و عرفان است

2016 10 25
استاندار یزد پیش از ظهر سه شنبه چهارم آبان ماه در نشست شوراي پشتيباني سوادآموزي استان گفت: اگر سواد را كليد گشايش دنياي علم و دانش و عرفان بدانيم، بي گمان ارزشمندترين كليد براي دستيابي به اهداف توسعه است.
در نشست هم انديشي دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداري مطرح شد:

فعال كردن كانون هاي فرهنگي اجتماعي بانوان در استان

2016 10 24
در نشست دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداري يزد با مشاوران فرمانداران در امور بانوان و خانواده و مديران كانون هاي فرهنگي و اجتماعي حوزۀ بانوان دربارۀ طرح هاي خوداشتغالي و توانمندسازي زنان و فعال كردن كانون هاي فرهنگي اجتماعي بانوان در سطح استان هم انديشي شد.
نمايندۀ ولي فقيه در استان و امام جمعۀ يزد مطرح كرد:

ضرورت آموزش در حوزۀ پدافند غيرعامل

2016 10 23
نمايندۀ ولي فقيه در استان و امام جمعۀ يزد با بيان اينكه مقام معظم رهبري چندسالي است بر موضوع پدافند غيرعامل تاكيد كرده اند، گفت : بايد مردم و مسئولان در رابطه با حوادث احتمالي و توطئه هاي دشمن آمادگي كامل داشته باشند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد تاكيد كرد:

ضرورت مشاركت مردم و حضور نخبگان جامعه در موضوع پدافند غيرعامل

2016 10 23
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار با اشاره به اينكه دردولت تدبير و اميد فعاليتهاي خوبي در حوزۀ پدافند غيرعامل انجام شده است بر مشاركت مردم و حضور مؤثر نخبگان و صاحب نظران جامعه در اين حوزه تاكيد كرد.
مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد:

ريشه بسياري از آسيب هاي اجتماعي، اعتياد است

2016 10 23
مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري در نشست آموزش و فرهنگ سازي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي ايدز و اعتياد استان گفت: هنگامي كه بسياري از آسيب هاي اجتماعي را واكاوي و تبارشناسي كنيم به معضلي بنام اعتياد مي رسيم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مطرح كرد:

گردشگری مذهبی شاخص ترین برنامهٔ محرّم امسال یزد

2016 10 22
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گردشگري مذهبي را شاخص ترین برنامهٔ ماه محرّم امسال دانست که زمینهٔ گسترش فرهنگ عاشورا و اسلام واقعی را فرآهم کرده است.
مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري:

براي مقابله با آسيب هاي اجتماعي ارادۀ همگاني نياز است

2016 10 20
مجيد جواديان زاده با بيان اينكه يزد جزو استان هاي اولويت دار براي رويارويي با آسيب هاي اجتماعي نيست، ارادۀ همگاني براي جلوگيري از آسيب هاي ناشي از مهاجرپذيري و صنعتي شدن يزد را ضروري دانست.
استاندار يزد تاكيد كرد:

ترويج محبّت، نوع دوستي، گذشت، مهارت هاي فردي و گروهي براي مقابله با آسيبهاي اجتماعي

2016 10 19
استاندار يزد روز چهارشنبه 28 مهرماه در نشست ستاد ساماندهي امور جوانان استان گفت: استان يزد از نظر آسيب هاي اجتماعي نسبت به كشور در وضعيت مطلوبي است اما نبايد آسيب هايي مانند طلاق را انكار كرد زيرا استان با اين پديده مواجه است و بايد با اين آسيب اجتماعي مبارزه كرد.
مديركل پدافند غيرعامل استانداري يزد خبر داد:

افتتاح اولين مركز آموزشي CBRN كشور در استان يزد

2016 10 19
مديركل پدافند غيرعامل استانداري در جمع اهالي رسانه استان از افتتاح اولين مركز آموزشي و آمادگي نيروهاي عملياتي در مقابل خطرهاي شيميايي، بيولوژيك، راديواكتيو، هسته‌اي و يا انفجاري به صورت پايلوت در استان يزد در هفته پدافند غيرعامل خبر داد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد:

زمينة حمايت بيشتر از ورزشكاران ناشنواي استان فراهم شود

2016 10 19
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در جمع ورزشكاران، مدال آوران و اعضاي هيئت ورزشهاي ناشنوايان استان بر فراهم شدن زمينة حمايت بيشتر از اين ورزشكاران تأكيد كرد.
استاندار يزد :

سرمايه انساني عالي ترين سرمايه هر جامعه است

2016 10 19
استاندار يزد سه شنبه شب 27 مهرماه در جمع اعضا و مربيان سازمان دانش آموزي استان گفت: سرمايه انساني عالي ترين و اصلي ترين سرمايه در هر جامعه اي است و اين سرمايه همواره بايد مورد توجه قرار گيرد.

خبر 24 مهر

2016 10 19
راه اندازي يگان حفاظت از اراضي سازمان ملي زمين و مسكن
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد:

زمينة مشاركت مردم در موضوع پدافند غيرعامل فراهم شود

2016 10 18
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار با تأكيد بر استفاده از ظرفيت رسانه‌ها براي محتواسازي برنامه‌هاي آموزشي، ترويجي و فرهنگي پدافند غيرعامل، خواستار فراهم شدن زمينۀ مشاركت مردم در اين حوزه شد.
در بازديد كارگروه ارتقای اجتماعي و فرهنگي استان از چند منطقۀ شهري؛

وضع سلامت مناطق محدودۀ كشتارگاه یزد بررسي شد

2016 10 18
وضع سلامت مناطق محدودۀ كشتارگاه یزد با حضور دبیر و اعضای كارگروه ارتقای اجتماعي، فرهنگي و سلامت ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان از چند منطقۀ شهري بررسی شد.
در دومين كارگاه آموزشي مديريت بحران مطرح شد؛

آگاه سازي جامعه برای مقابله با بحران

2016 10 17
کارگاه آموزشي مديريت بحران با رويكرد آشنايي تشكل هاي اجتماعي با روش هاي اطلاع رسانيِ بحران به مردم، به کوشش دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري برگزار شد.

بيش از يك ميليارد دلار لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق به كشور وارد می شود

2016 10 16
دبير كميسيون برنامه‌ريزي، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان از ورود لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق به ارزش بيش از يك ميليارد دلار، به کشور خبر داد.

نشست بررسی وضعیت مبارزه با قاچاق کالای استان برگزار شد

2016 10 13
نشست مشترک دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت برمبارزه با قاچاق کالا وارز استان با مدیرکل گمرک برای بررسی وضعیت مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان برگزار شد.
مديركل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداري يزد:

تشكل هاي اجتماعي براي توان افزايي خانواده تلاش كنند

2016 10 10
مديركل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداري در نشست هم انديشي تشكل هاي اجتماعي استان بر فرهنگسازي توان افزایی و تاب آوری خانواده از طريق آموزش تأكيد كرد.

اولین مرکز آموزش و مهارت آموزی پدافند غیرعامل در حوزه CBRNE در یزد راه اندازی می شود

2016 10 09
در نشستی با حضور استاندار يزد، رئیس سازمان پدافند غیرعامل و مسئولان ارشد استان در سازمان پدافند غیرعامل کشور بر راه اندازی اولین مرکز آموزش و مهارت آموزی پدافند غیر عامل در حوزه CBRNE در استان یزد تاکید شد.
با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار و نمایندۀ مردم یزد و اشکذر؛

از فعالیت های دفتر امور اتباع و مهاجرين خارجی استانداری بازدید شد

2016 10 08
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار یزد و نمایندۀ مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی از فعالیت های دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بازید کردند.
مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری یزد:

زائران حرم حسینی، مدارک کامل مسافرتی به همراه داشته باشند

2016 10 08
مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری از زائران حرم حسینی خواست مدارک کامل مسافرتی در سفر به عتبات عالیات را به همراه داشته باشند.
مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري:

جايگاه بانوان در فعاليت هاي اقتصادي تقویت شود

2016 10 05
مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري در نشست هم اندیشی اتاق فكر كارآفريني و اشتغال بانوان استان گفت: تقويت جايگاه بانوان در فعاليت هاي اقتصادي با نگاه كارآفريني، ضروري است و بايد بر مبناي شكوفا شدن خلاقيت و مهارت دنبال شود.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار یزد تاکید كرد:

جذب مشاركت مردم در توسعه و ترويج فرهنگ قرآني

2016 10 04
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در كارگروه تخصصی فرهنگي و اجتماعي استان گفت: لازم است توسعه و ترويج فرهنگ قرآني با جذب مشاركت مردمي و بهره‌مندي از ابزارهاي تاثيرگذار اجتماعي انجام شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

فعالیّت‌های حوزۀ زنان و خانواده با استناد به سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری دنبال شود

2016 10 04
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در کارگروه زنان و خانوادۀ استان گفت: خوشبختانه سیاست‌های کلی خانواده که شهریور امسال از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده، راهبردها برای فعالیت در حوزۀ زنان و خانواده را مشخص کرده است.
در نشست با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد مطرح شد:

لزوم احداث ساختمان پدافند غیرعامل در استان

2016 10 03
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد با حضور در دفتر معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گزارش اقدامات این حوزه را بیان و بر لزوم ایجاد ساختمان پدافند غیرعامل در استان تأکید کرد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد:

هزينه‌كردن اموال در راه توسعۀ علم يكي از بالاترين شكل‌هاي ايثار است

2016 10 02
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در مراسم افتتاح آموزشگاه خيّری «شادروان علي صالحي» گفت: يكي از بالاترين شكل‌هاي ايثار در جامعه اين است كه مال خود را در راه توسعه و ترويج علم هزينه كنيم.
استاندار يزد:

نگاه‌ها به جذابیت‌های اخلاقي و معنوي پياده‌روي اربعين معطوف شود

2016 10 01
استاندار يزد پيش از ظهر شنبه دهم مهرماه در جلسۀ ستاد ساماندهي اربعين استان با اشاره به ارزش ها و باورهاي غني زائران در پياده روي اربعين گفت: حرکت مردمی اربعین، نمایانگر جنبه‌های صلح دوستی است و زائران حضرت امام حسین (ع) با رفتار و اخلاق شایستۀ خود این پیام صلح را به گوش مردم دنیا می رسانند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد خواستار شد:

استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای فرهنگ‌سازی در حوزۀ پدافند غیرعامل

2016 10 01
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در جمع مدیر و کارشناسان اداره‌کل پدافند غیرعامل استانداری گفت: یکی از مهمترین موضوعات مورد پیگیری در حوزۀ پدافند غیرعامل آموزش و فرهنگ سازی است که رسانه ها بستر و ظرفیت خوبی برای تحقق این موضوع هستند.
استاندار یزد تأكيد كرد:

نيروي انتظامي نگهبان و پشتيبان حقوق شهروندي است

2016 10 01
استاندار يزد صبح شنبه دهم مهر ماه در صبحگاه مشترك نيروهاي نظامي و انتظامي استان با تأكيد بر اينكه نيروي انتظامي دژ نگهدارنده و نگهبان و پشتيبان حقوق شهروندي است، گفت: نيروهاي انتظامي عامل امنيت، آرامش و آسايش مردم هستند.
با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد؛

مراسم اختتامیۀ بیست و پنجمین جشنوارۀ تئاتر استان برگزار شد

2016 10 01
مراسم اختتامیۀ بیست و پنجمین جشنوارۀ تئاتر استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد.
مديركل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداري يزد مطرح کرد:

نقش هويّت ساز خانواده تضمين كنندۀ آرامش و ثبات جامعه

2016 09 29
مديركل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداري در همايش خانواده، محور رشد و تعالي خانواده را مؤثرترين پايگاه اجتماعي براي تحقق برنامه‌ها و رسيدن به چشم انداز نظام جمهوری اسلامی ایران بيان كرد و نقش هويّت ساز خانواده را تضمين كنندۀ آرامش و ثبات جامعه دانست.
مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري یزد:

براي ارائۀ آمارهاي درست فرهنگسازي شود

2016 09 28
مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري در نشست هم‌انديشي ارتقاي كيفي توليد و انتشار آمارهاي ثبتي استان يكي از دغدغه‌ها در برنامه‌ریزی‌ها را آمار نادرست دانست و بر ضرورت فرهنگسازي براي ارائۀ آمار درست تأكيد كرد.
استاندار يزد مطرح كرد:

انجام اقدامات مؤثر در حوزۀ ازدواج با جذب خیّرین خوشنام

2016 09 27
استاندار يزد در نشست هم‌انديشي مجمع خيّرين ازدواج استان با اشاره به ضرورت ساختار كارآمد در برنامه‌هاي خيريّن گفت: شایسته است انديشه و توان اجتماعي مبناي فعاليت مجمع خيّرين ازدواج در استان قرار گيرد.
با حضور نمايندۀ ولي فقيه در استان و استاندار يزد؛

صبحگاه نيروهاي آموزشگاه رزم مقدماتي آيت الله خاتمي(ره) برگزار شد

2016 09 27
صبحگاه نيروهاي آموزشگاه رزم مقدماتي آيت الله خاتمي(ره) صبح سه‌شنبه ششم مهرماه هم‌زمان با هفتۀ دفاع مقدس با حضور نمايندۀ ولي فقيه در استان و امام جمعۀ يزد، استاندار يزد و معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار برگزار شد.
استاندار يزد :

راهبردهاي مؤثر در توسعۀ ورزش همگاني به‌کار گرفته شود

2016 09 27
استاندار یزد دوشنبه شب پنجم مهرماه در شورای ورزش استان با اشاره به اينكه سلامتی بزرگترين نعمت زندگي بشر است، گفت: بايد راهبردهاي مؤثر براي توسعۀ ورزش همگاني در كنار ورزش قهرماني در استان به‌كار گرفته شود.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد خواستار شد:

معرفی مفاهیم عاشورایی به کودکان با استفاده از زبان هنر

2016 09 26
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در نشست هم اندیشی برگزاری هفتۀ ملی کودک در استان گفت: معرفی ارزش‌ها و مفاهیم عاشورایی به کودکان با استفاده از نمادها، نشانه‌ها و زبان هنر اثرگذاری بیشتری دارد و در این زمینه باید نزدیک شدن به زبان کودک را مدنظر قرار داد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار یزد تأكيد كرد:

افزايش قدرت كشور براساس توليد علم و مباني علمي

2016 09 25
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در مراسم جشن آغاز سال تحصيلي و بزرگداشت هفتۀ دفاع مقدس در دبستان دخترانۀ حضرت امام موسي كاظم (ع) يزد گفت: امروز بايد به قدرتمند كردن ایران فكر كنيم و افزايش قدرت كشور براساس توليد علم و مباني علمي ميسّر است.
همزمان با آغاز هفتۀ دفاع مقدس؛

مراسم رژۀ نیروهای مسلّح با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار شد

2016 09 21
مراسم رژۀ نيروهاي مسلّح استان يزد همزمان با آغاز هفتۀ دفاع مقدس با حضور نمايندۀ ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعۀ يزد و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری یزد مطرح کرد:

بازسازی ارزش‌های خانوادۀ یزدی با محوریت اقتصاد مقاومتی

2016 09 19
فرهنگسازی برای بازسازی ارزش‌های خانوادۀ یزدی با تأکید بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و مصرف بهینۀ انرژی از رویکردهای مهم دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری در برنامه‌های امسال روز ملی خانواده است.
با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد؛

مراسم یادوارۀ شهدای منا و بزرگداشت شهیدان مدافع حرم برگزار شد

2016 09 18
مراسم یادوارۀ شهدای منا و بزرگداشت شهیدان مدافع حرم با حضور نمایندۀ ولی فقیه در استان و امام جمعۀ یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مردم دارالعباده در مسجد حظیرۀ یزد برگزار شد.
با پیام استاندار یزد؛

همایش ملی توسعۀ اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان در چشم انداز افق 1404 آغاز به‌کار کرد

2016 09 17
همايش ملي توسعۀ اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي استان و چشم انداز آن در افق 1404 با پيام استاندار يزد و حضور معاون وزير صنعت معدن و تجارت، معاون سازمان برنامه و بودجه و معاونان استاندار در دانشگاه يزد آغاز به كار كرد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد :

رسانه‌ها مهم ترين ابزار براي همگاني كردن ورزش در جامعه هستند

2016 09 17
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در مراسم اختتاميۀ نخستين جشنوارۀ ملي فيلم كوتاه سه دقيقه با ورزش گفت: رسانه‌ها مهم ترين ابزار براي همگاني كردن ورزش در جامعه هستند.

بازديد مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري از نمايشگاه فرهنگي هنري فردا

2016 09 17
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در بازدید از نمایشگاه فرهنگی هنری فردا بر ترویج هنر در اجتماع تاکید کرد.
استاندار یزد :

مبانی تغییر و تحولات در استان شایسته سالاری است

2016 09 15
استاندار یزد صبح پنج‌شنبه 25شهریور ماه در مراسم معارفه و تکریم فرماندار شهرستان اردکان گفت: مبانی تغییر و تحولات در استان در دولت تدبیروامید براساس شایسته‌سالاری، تفکر و مشورت و به‌دور از نگاه احساسی، گروهی و جناحی بوده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

یزد برای کسب برند «پایتخت فرهنگی کتاب ایران» آماده است

2016 09 13
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان با بیان ظرفیتهای فرهنگی استان یزد و تعامل بخش‌های مرتبط برای ترویج فرهنگ کتابخوانی، برای کسب برند پایتخت فرهنگی کتاب ایران از سوی یزد اظهار امیدواری کرد.

عیادت استاندار یزد از امام جمعۀ شهرستان بافق

2016 09 11
استاندار یزد از «حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد سلیمانی» امام جمعۀ شهرستان بافق عیادت کرد.
با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد؛

پروژۀ مدرسه 12 کلاسۀ خیّری در شهرک فرهنگیان بافق آغاز به‌کار کرد

2016 09 08
کلنگ مدرسۀ 12 کلاسۀ خیّری در شهرستان بافق با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و فرماندار بافق به زمین زده شد.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری یزد:

زنان پایه‌گذار اصلی توسعه و ترویج اقتصاد مقاومتی باشند

2016 09 08
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری زنان در کارگروه زنان و خانوادۀ شهرستان ابرکوه گفت: زنان می‌توانند پایه‌گذار اصلی برای اصلاح الگوی مصرف و توسعه و ترویج اقتصاد مقاومتی باشند.
مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد مطرح كرد:

لزوم تقويت جنبه هاي اجتماعي توسعه

2016 09 08
مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد بر تقويت جنبه هاي اجتماعي توسعه در جامعۀ يزد تأكيد كرد.
با حکم استاندار یزد؛

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری یزد منصوب شد

2016 09 08
با حکم «سیدمحمد میرمحمدی» استاندار یزد، «رقیه کرمانیان» به سمت مدیرکل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری یزد منصوب شد.

نخستين نشست كتابخوان تخصصي هنر برگزار شد

2016 09 07
نخستين نشست كتابخوان تخصصي هنر با مشاركت نهاد كتابخانه هاي عمومي و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد با هدف به اشتراك گذاري كتاب هاي خوانده شده برگزار شد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد:

«خانوادۀ سالم و بالنده» برند اجتماعی یزد شود

2016 09 07
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در جلسۀ ستاد ساماندهی امور جوانان استان از تلاش استان برای برندسازی خانوادۀ یزدی سخن گفت.
مديركل دفتر امورفرهنگي و اجتماعي استانداري يزد:

توسعۀ كشور بدون مشاركت سازمان هاي مردم نهاد ميسر نيست

2016 09 06
مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: برای توسعۀ همه جانبه و پایدار کشور باید از ظرفیت ها و پتانسیل های سازمان های مردم نهاد استفاده شود.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد مطرح كرد:

ايجاد هم‌آوايي رسانه‌اي براي كنترل بيماري سالك در استان

2016 09 05
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت: هم‌آوايي رسانه‌اي براي تغيير رويكرد سنتي نسبت به بيماري سالك و تقويت بنيۀ آموزشي پيشگيري از اين بيماري در استان بايد مورد توجه قرار گيرد.
مشاور وزیر کشور و مسئول امور ایثارگران وزارت کشور:

دولت تدبیر و امید گام های ارزشمندی برای خدمت رسانی به ایثارگران برداشته است

2016 09 05
مشاور وزیر کشور و مسئول امور ایثارگران وزارت کشور در نشست شورای هماهنگی امور ایثارگران یزد با اشاره به ابلاغ و اجرایی شدن دو سند راهبردی خدمات‌رسانی به رزمندگان و قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در دولت تدبیر و امید گفت: دولت گام های ارزشمندی برای خدمات رسانی به ایثارگران و خانواده آن ها برداشته است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد تأکید کرد:

کاهش آسیب های اعتیاد با ترویج گفتمان مشارکت داوطلبانه

2016 09 04
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در جمع تشکل‌های غیردولتی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بر محله ای شدن فعالیت های داوطلبانۀ مبارزه با اعتیاد تأکید کرد.

دیدار سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد با فرماندار بافق

2016 09 03
سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در سفر به شهرستان بافق با فرماندار این شهرستان دیدار و از صندوق خُرد روستای مبارکه بافق بازدید کرد.
معاو ن سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار يزد:

مخاطب شناسی و زبان روز مبنای ترویج ارزش های دفاع مقدس قرار گیرد / يكي از بزرگترين ارزشهاي دفاع مقدس كه بايد پاس داشته شود، حضور و مشاركت مردم بود

2016 09 01
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نشست ستاد استانی سی و ششمین گرامیداشت ارزش های دفاع مقدس و جنگ تحمیلی گفت: برای ماندگاری ارزش های دفاع مقدس باید با زبان نو و مخاطب شناسی فعالیت های جدیدی را بر مبنای فراگیر شدن فرهنگ دفاع مقدس در نسل های آینده به کار ببریم.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد:

تشکل‌های اجتماعی مدیریت مصرف انرژی را در مردم نهادینه کنند

2016 08 31
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در کارگروه تشکل‌های اجتماعی مدیریت بحران استان بر ضرورت نهادینه کردن مصرف بهینۀ انرژی در جامعه تأکید کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خواستار شد:

اقدام مؤثر برای پیشگیری از حاشیه نشینی در استان

2016 08 31
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه استان یزد علی رغم اینکه جزء استان های مهاجرپذیر کشور است اما درگیر مسائل مناطق حاشیه ای نشده گفت: این تهدید همواره وجود دارد و لازم است دستگاه های ناظر و خدمات رسان شهری اقدام موثری برای پیشگیری از شکل گیری مناطق حاشیه ای در شهر یزد و شهرهای بزرگ استان انجام دهند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداريزد :

توسعه رسانه ها رويكرد دولت تدبير و اميد است

2016 08 29
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در برنامه زنده گفت‌وگوي ويژه خبري با اشاره به ارتباط و تعامل بهتر رسانه ها با مسئولان گفت: توسعه رسانه ها و فضاي رسانه اي رويكرد دولت تدبير و اميد بوده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد مطرح کرد:

پروژه‌های خیری تجّلی ارتباط و تعامل بین ملت و دولت

2016 08 29
همزمان با هفتۀ دولت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در مراسم آغاز به کار پروژۀ خیّری مجموعۀ فرهنگی ورزشی «روستای شحنه» گفت: پروژه‌های خیری در حوزه‌‌های مختلف تجلی ارتباط، تعامل و هماهنگی بین مردم و دولت است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد خواستار شد:

استفاده بهینه از ظرفییت‌های دستگاه‌های استان برای خدمت به مردم

2016 08 29
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در مراسم افتتاح مجموعۀ فرهنگی ورزشی «امید جوان» با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای استفاده از ظرفیت‌های فرآوان کشور برای خدمت به جامعه است، گفت: شایسته است از ظرفیت‌های دستگاه‌های استان برای خدمت به مردم به بهترین نحو استفاده کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تأکید کرد:

فعالیت یکپارچه و تقویت روحیه همدلی راهکار حل مسائل جامعه

2016 08 28
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در همایش بسیج کارمندان استان گفت: با تقویت روحیه ایثار، همدلی و همزبانی می توان به نفع مردم و مسائل عمومی جامعه خدمت و تلاش کرد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار بيان كرد؛

فرهنگ مطالعه، حلقۀ گمشدۀ توسعۀ استان

2016 08 28
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در آيين اختتاميۀ استاني جشنوارۀ كتابخواني رضوي فرهنگ مطالعه را حلقۀ گمشدۀ توسعۀ فرهنگي، اجتماعي و سياسي استان دانست.
استاندار یزد:

تدوین برنامه ششم توسعه برمبنای نتایج سرشماری نفوس و مسکن

2016 08 28
استاندار یزد عصر شنبه ششم شهريورماه در جلسه هماهنگی ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان بیان کرد: برنامه سرشماری باید به صورتی انجام گیرد تا از نتایج آن بتوان در تدوین برنامه ششم توسعه قبل از تصویب در مجلس بهره مند شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد مطرح کرد:

ارتقای شاخص‌های امنیتی استان در دولت تدبیروامید

2016 08 27
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در گفت‌وگوی زندۀ تلویزیونی با اشاره به ارتقای شاخص‌های امنیتی استان در دولت تدبیروامید از روند کاهش80 درصدی مؤلفه‌های جرایم استان سخن گفت.
استاندار يزد:

پزشكان داروساز تضمين كنندۀ سلامت جامعه هستند

2016 08 27
استاندار يزد جمعه شب پنجم شهريورماه در همايش كيمياگران كوير گفت: شما پزشكان داروساز پيشتازان و تضمين كنندۀ سلامت جامعه هستيد.
با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد؛

40 پروژۀ عمرانی، میراثی و آموزشی در شهرستان میبد افتتاح شد

2016 08 25
همزمان با هفتۀ دولت 40 پروژۀ عمرانی، میراثی و آموزشی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در شهرستان میبد افتتاح شد.

دورۀ آموزشي توانمندسازي سازمان‌هاي مردم‌نهاد برگزار شد

2016 08 24
دورۀ آموزشی توانمندسازي سازمان‌هاي مردم نهاد و تشكل‌هاي اجتماعي استان در استانداري يزد برگزار شد.
با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد؛

15پروژۀ عمرانی در ابرکوه افتتاح شد

2016 08 24
همزمان با آغاز هفته دولت 15 پروژۀ عمران روستایی و شهری، صنعتی، کشاورزی، بهداشت، گاز و آب‌رسانی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در شهرستان ابرکوه افتتاح شد.

دیدار استاندار یزد با خانوادۀ شهید موحدین

2016 08 24
استاندار یزد سه‌شنبه شب دوم شهریورماه هم‌زمان با آغاز هفتـۀ دولت با خانوادۀ «شهید محمدحسین موحدین» معاون اسبق سیاسی و امنیتی استاندار دیدار و گفت‌وگو کرد.
استاندار یزد خواستار شد؛

اجراي سند آموزشي مديريت بحران استان با فرآگيري قابل توجه

2016 08 23
استاندار یزد در جلسۀ شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بر همكاري برای اجرای برنامۀ چهار سالۀ «سند راهبردها، اهداف و برنامه‌های آموزشی اداره‌کل مدبربت بحران استان» تأکید کرد.
استاندار يزد تاكيد كرد:

تمركز برنامه هاي هفتۀ دولت بر محور تحول فكري و اخلاقي

2016 08 22
استاندار يزد بعدازظهر يكشنبه 31 مردادماه در نشست هم انديشي با نخبگان استان گفت: در برنامه هاي هفته دولت بر تحول فكري و اخلاقي با رويكرد تقويت همدلي، همراهي، صميميت و اميد در جامعه تمركز شود.
مشاور وزیر کشور و معاون امور سازمانهای مردم‌نهاد:

دولت تدبیر و امید عزم جدی در توانمندسازی تشکل‌های اجتماعی دارد

2016 08 21
دورۀ آموزشی دو روزۀ «توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد» از سوی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد و با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور از 31مردادماه به مدت دو روز در حال برگزاری است.
استاندار يزد :

صدا و سيما می‌تواند زمینه مشارکت مردم را در همه موارد توسعه فراهم کند

2016 08 20
استاندار یزد ظهر شنبه 30 مردادماه در دیدار با مدیرکل، مدیران و کارکنان صدا و سیمای مرکز یزد گفت: با توجه به نوع برنامه ها و تلاشي كه صدا و سيمای يزد دارد بهترين و تاثیرگذارترین دستگاه براي ايفاي نقش در زمينه جذب مشاركت مردم، اطلاع رساني، سرمايه گذاري، امنيت، ايجاد اميد و رفع نگراني‌هاي مردم است.
استاندار یزد بیان کرد:

راهپیمایی صلح آمیز اربعین نمایشی ارزشمند در عرصه بین المللی

2016 08 20
استاندار یزد عصر پنج شنبه 28 مردادماه در نشست هماهنگی ستاد ساماندهی اربعین گفت: مراسم اربعین یک راهپیمایی صلح آمیز است که توجه جهانی را به خود جذب کرده و باید زمینه ارائه بهترین خدمات به زائران حضرت امام حسین (ع) را در این ایام فراهم کنیم.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد تاكيد كرد:

اجراي قانون مجازات جايگزينِ حبس با ارادۀ جمعي

2016 08 18
معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار گفت: پيشتازي در اجراي قانون مجازات جايگزين حبس در استان يزد با ارادۀ جمعي و برنامه ريزي منسجم تحقق مي يابد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

فعالیت منسجم احزاب سیاسی مانع از حرکت‌های افراطی و تفریطی می‌شود

2016 08 18
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: تدوین منشور اخلاقی فعالیت و وفاق احزاب و ایجاد خانۀ تشکل‌های سیاسی در استان موجب انسجام فعالیت‌های احزاب و تشکل‌های سیاسی می‌شود.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد:

آزادگان سند حقانیّت جمهوری اسلامی ایران در جهان هستند

2016 08 16
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در جمع آزادگان و ايثارگران استان بر ضرورت حفظ روحیه ایثارگری در جامعه تاکید کرد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد خواستار شد:

تلاش برای حفظ فضای سالم مهدهای‌کودک استان

2016 08 16
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت: شایسته است برای حفظ فضای سالم مهدهای‌کودک استان تلاش شود.

آغاز به‌کار طرح توسعۀ بین‌بخشی و سلامت محلّه

2016 08 16
جشن نسیم کرامت با هدف معرفی و آغاز به‌کار طرح توسعۀ بین‌بخشی و سلامت محلّه(تبسّم) در شهرک اسکان برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

ثبت جهانی میراث فرهنگی مسئولیت حفظ آثار تاریخی را سنگین‌تر می‌کند

2016 08 15
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: ثبت جهانی میراث فرهنگی مسئولیت دستگاه‌های مختلف را در حفظ و نگهداری آثار تاریخی سنگین‌تر می‌کند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مطرح کرد:

ظرفیت قابل‌توجۀ یزد در کسب برندهای بین‌المللی

2016 08 15
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: معرفی شهر یزد به‌عنوان شهر خلاق یونسکو یکی از ظرفیت‌های مؤثر این شهر برای کسب برندهای بین‌المللی است.
استاندار یزد مطرح کرد:

استفاده از ظرفیت هنر در ترویج نوع‌دوستی

2016 08 13
استاندار یزد پنج‌شنبه شب 21 مرداد ماه در اختتامیه یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی گفت: هنر، خلاقیت، تدبیر و درایت به ما کمک می‌کند بیاموزیم چگونه برای ترویج نوع‌دوستی و رسیدن به جامعه‌ای سالم رفتار و عمل کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد مطرح کرد:

بسیج با تقويت اعتماد عمومي در جهت ارتقاء انسجام داخلي تلاش کند

2016 08 10
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به ظرفیت های ارزشمند بسیج، این نهاد را تبلور هماهنگی و تعامل مردم با دولت برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حل مسائل در جامعه دانست.
استاندار یزد خواستار شد:

فرهنگ را با مشارکت مردم در جامعه نهادینه کنیم

2016 08 09
استاندار یزد دوشنبه شب 18 مردادماه در شورای فرهنگ عمومی استان گفت: ضروری است مباحث فرهنگی را با مشارکت مردم و سازمان های مردم نهاد در جامعه نهادینه کنیم.
سرپرست دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری یزد بیان کرد:

ارتقای نشاط اجتماعی و سلامت بانوان در برنامه‌های دهۀ کرامت

2016 08 07
سرپرست دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری از برگزاری برنامه‌های متنوع برای بانوان، دختران و کودکان به مناسبت دهۀ کرامت خبر داد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد خواستار شد:

همگرایی استانی در شکوفایی سازمان‌های مردم‌نهاد

2016 08 07
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: شکوفایی سازمان‌های مردم‌نهاد نیازمند حمایت، تلاش و ارادۀ جدی استان است.
مشاور وزیر کشور :

یزد می تواند الگوی مناسب فرهنگی و اجتماعی برای کشور باشد

2016 08 04
مشاور وزیر کشور با تاکید بر اصالت دینی، استواری در مبانی اعتقادی و ارزشی مردم استان یزد گفت: یزد می تواند الگوی مناسب فرهنگی و اجتماعی برای کشور باشد.
استاندار یزد تاکید کرد:

تلاش مسئولان برای جلب اعتماد و مشارکت مردم در انتخابات سال آینده

2016 08 02
استاندار یزد دوشنبه شب 11مردادماه در نشست هم‌اندیشی با مدیران‌کل ستادی استانداری از مدیران استان خواست برای جلب اعتماد و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آینده تلاش کنند.
سرپرست دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری یزد خبر داد:

اجرای سه هزار برنامه به مناسبت دهۀ کرامت در استان

2016 08 01
سرپرست دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری یزد گفت: بیش از سه هزار برنامه به مناسبت دهۀ کرامت و روز ملی دختران در استان اجرا می‌شود.
با حضور استانداریزد؛

کمیسیون پیشگیری و مبارزه با جعل اسناد استان برگزار شد

2016 07 31
کمیسیون پیشگیری و مبارزه با جعل اسناد و مدارک رسمی استان ظهر یک شنبه دهم مرداد ماه به ریاست استاندار یزد برگزار شد.

نشست بانوان شاغل استانداری برگزار شد

2016 07 28
نشست شاغلان زن استانداری با حضور سرپرست دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری برگزار شد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد خبر داد:

برگزاری مسابقات کشوری قرآنی، فرهنگی قرآن کریم

2016 07 28
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از برگزاری رویداد کشوری «مسابقات قرآنی، هنری و ورزشی جامعة القرآن الکریم» در مرداد ماه در یزد خبر داد.

کارگاه آموزشی سازمان های مردم نهاد برگزار شد

2016 07 27
کارگاه آموزشی ویژۀ سازمان‌های مردم‌نهاد به همّت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و با همکاری وزارت کشور برگزار شد.