معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار يزد :

دولت تدبیر و امید در فضای رسانه ای مظلوم واقع شده است

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد با تأكيد بر نقش مهم رسانه ها گفت : مطبوعات و خبرگزاريهاي كشور بايد علاوه بر اطلاع رساني و آگاه سازي تأثيرگذار و جريان ساز باشند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد در ديدار معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد با معاون توسعه مديريت و پشتيباني خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران(ايرنا) كه ظهر سه شنبه 7 بهمن ماه در استانداری برگزار شد، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد اظهار داشت : احساس من اين است كه در فضاي رسانه اي كشور، دولت تدبير و اميد مظلوم واقع شده و خدمات دولت آنگونه كه در حوزه هاي مختلف صورت گرفته است به مردم منعكس نمي شود.
"طالبي" ادامه داد : بايد در كنار انتقادها، دستاوردهاي خوب دولت در حوزه هاي گوناگون نيز به مردم گفته شود و اين دفاع از رأي و خواست و اراده مردم است.
در اين جلسه معاون توسعه مديريت و پشتيباني خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران (ايرنا) به فعاليتهاي اين خبرگزاري در 57 مركز و دفتر خبرگزاري ايرنا در سراسر كشور اشاره و عنوان كرد: خبرگزاري ايرنا به عنوان خبرگزاري نظام جمهوري اسلامي ايران سعي كرده است به صورت حرفه اي و بي طرفانه به نقاط قوت و ضعف دولت اشاره كند كه در گذشته اينگونه نبود.
"حسين رمضاني" افزود: با سفرهاي استاني كه داشته ايم سعي كرده ايم با مشكلات استانها از نزديك آشنا شويم و در بحث تجهيزات و امكانات سخت افزاري و نيروي انساني متخصص با محدوديت هايي روبرو هستيم كه درصدد رفع اين دغدغه ها هستيم.
در ابتداي اين ديدار "سيدجواد جعفري زوج" مديركل اخبار استانهاي خبرگزاري ايرنا و "اسماعيل جهانبخش" رئيس خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران مركز يزد در سخناني كوتاه به بيان ديدگاههاي خود در حوزه خبر پرداختند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
شما نقش لازم برای دسترسی به این پرتلت را ندارید