مدير كل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد:

شبکه تخصصی در بحث امور زنان و خانواده در استان ايجاد مي شود

مدير كل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري از نخبگان و فرهیختگان بانو برای ایجاد شبکه تخصصی در بحث امور زنان و خانواده و پویا تر و فعال شدن این حوزه در استان دعوت كرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، " فخر السادات خامسي هامانه " در نشست مشترک جمعی از مدیران ، نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی استان یزد با سرکار خانم شهین دخت مولاوردی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده كه صبح پنجشنبه 14 اسفندماه در سالن شهید منتظر قائم استانداری یزد برگزار شد، ضمن خير مقدم به ميهمانان مراسم در گزارشي اجمالي به گوشه اي از توانمنديها و جايگاه بانوان استان يزد اشاره نمود.
مدير كل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد گفت: از 121 نفر اعضای شورای اسلامي شهر در سراسر استان، 3 نفر، از 355 دهیار در استان 35 نفر، 3 نفر مدیر استانی و 15 مدیر شهرستانی در سراسر استان از خانم ها هستند.
وي در ادامه ضمن دعوت از نخبگان و فرهیختگان بانو برای ایجاد شبکه تخصصی در بحث امور زنان و خانواده و پویا تر و فعال شدن این حوزه در استان،گزارش کوتاهی از فعالیتهای دفتر امور زنان و خانواده استانداری ارائه داد.
"خامسي" در اين گزارش و در پايان به تشکیل و تکمیل بانک اطلاعاتی زنان توانمند یزدی، تشکیل شورای مشورتی سیاستگذاری با سه محور تخصص، تجربه ،خلاقیت ، مردمی کردن برنامه ها و افزایش مشارکتهای مردمی و استفاده از پتانسیل ظرفیتهای تشکل های مردم نهاد در امور بانوان و خانواده و تشکیل مجمع مدیران زن استان با 40 عضو اشاره نمود.

GotDsnmsnjsjjms 01.jpg GotDsnmsnjsjjms 02.jpg GotDsnmsnjsjjms 03.jpg

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
شما نقش لازم برای دسترسی به این پرتلت را ندارید