لغو پروازهاي صبح امروز تهران به يزد و بالعكس

پروازهاي شب گذشته و صبح امروز تهران به يزد و بالعكس لغو شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، " سعد الله وطنخواه " در گفتگو با خبرنگار اتاق خبر استانداري يزد كه صبح دوشنبه 4 اسفندماه انجام شد، با اشاره به شرايط نامناسب جوي و بارش برف در استان كه از شب گذشته آغاز شده گفت: به دليل شرايط جوي و نبود ديد مناسب در فرودگاه يزد و به منظور پرهيز از رخداد هر گونه حادثه اي، پرواز شب گذشته ايران اير تور از يزد به تهران لغو شد.
وي ادامه داد: همچنين پروازهاي صبح امروز ايران اير تور از تهران به يزد و يزد به تهران نيز به دليل عدم وجود ديد مناسب در فرودگاه يزد لغو شده است.
مدير كل فرودگاه هاي استان يزد افزود: پرواز صبح امروز 4 اسفندماه ايران اير تور كه قرار بود ساعت 6 و چهل دقيقه صبح از تهران به سمت يزد حركت كند، به دليل شرايط نامساعد جوي و ديد ناكافي در فرودگاه يزد، عليرغم اينكه دو ساعت نيز تامل شد تا در صورت بهبود شرايط جوي انجام شود، در نهايت لغو شد و همچنين پرواز بالعكس يزد به تهران اين هواپيمايي نيز لغو شده است.
وي همچنين از لغو پرواز كيش – يزد و بالعكس در ساعتهاي هشت و ده دقيقه و نه صبح خبر داد.
گفتني است " سيد محمد ميرمحمدي" استاندار يزد، قرار بود با پرواز ساعت شش و چهل دقيقه صبح امروز از تهران به يزد عزيمت نمايد كه به دليل لغو پرواز، اين امر ميسر نشد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
شما نقش لازم برای دسترسی به این پرتلت را ندارید