به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، در اين پيام آمده است:
      شهادت دو اسوه تلاش و  دو شخصيت بزرگوار و خستگي ناپذير انقلاب اسلامي، شهيدان والامقام رجایی و باهنر(رحمه الله عليهما) ، فصلی از شهادت را در تاریخ زرين و پرافتخار انقلاب اسلامي ايران رقم زده است تا با شنيدن نام هفته دولت، ياد و خاطره اين راست قامتان جاودانه تاريخ در اذهان زنده شود.
   در بيان جايگاه شهيدان رجائي و باهنر ذكر اين نكته بس كه معمار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خمینی (ره) به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر فرمود: «...آقای رجایی و آقای باهنر هر دو شهیدی هستند که با هم در جبهه های نبرد با قدرت های فاسد هم جنگ و هم رزم بودند. مرحوم رجایی به من گفتند که من بیست سال است که با آقای باهنر همراه بودم و خدا خواست که با هم از این دنیا به سوی او هجرت کنند» و  رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله العالي) نيز در خصوص اين شهيدان والامقام فرمودند: شهيد رجايي و شهيد باهنر انصافا و حقا ، الگوي دو چهره انقلابي مومن و خالص بودند و زندگي و شهادتشان درس آموز بود.
اينجانب ضمن تبريك هفته دولت و روز كارمند و همچنين گراميداشت ياد و خاطره شهيدان والامقام رجايي و باهنر و شهداي والامقام كارمند استان يزد، از آحاد مردم شريف و مومن دارالعباده و دارالعلم يزد دعوت مي نمايم تا در مراسمي كه به همين مناسبت ، صبح روز چهارشنبه مورخ 8/6/91 از ساعت 8 صبح در محل مسجد روضه محمديه (حظيره) برگزار مي شود، حضوري پرشور و باشكوه داشته باشند.
موفقيت  روز افزون همگان را  در ظل توجهات حضرت صاحب الزمان (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء)در راستاي آرمانهاي والاي معمار کبیر جمهوری اسلامی ایران؛ حضرت امام خميني(ره) و منويات رهبر فرزانه انقلاب اسلامي؛ حضرت آيت الله العظمي خامنه اي(مدظله العالي)  از درگاه خداوند  متعال مسألت مي نمايم.