به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، " محمد رضا فلاح زاده " با حضور در سر تربت پاك سومين شهيد محراب ياد و خاطره شيخ الشهداي انقلاب اسلامي؛ حضرت آيت الله صدوقي (ره) را گرامي داشت و براي مرحوم حجت الاسلام و المسلمين صدوقي امام جمعه فقيد يزد نيز علو درجات را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمود.
وي در جمع خانواده شهداي حاضر در گلزار شهداي يزد گفت: شهداي قبل از پيروزي انقلاب به خاطر تحقق وعده الهي جان خود را فداي آرمان هاي انقلاب اسلامي كردند.
عالي ترين مقام اجرايي استان اظهار داشت: شهداي انقلاب اسلامي از  19 دي ماه تا 22 بهمن سال 57 در هر كوي و برزن و در هر محله اي از اين آب و خاك به نبرد با طاغوت مي پرداختند.
فلاح زاده شهداي انقلاب اسلامي را پيشتازان عرصه جهاد برشمرد و در بخش دوم سخنان خود به بيان خاطراتي از 8 سال دفاع مقدس پرداخت.
وي جايگاه شهيدان را بهشت برين الهي دانست و افزود: والدين اين سبك بالان عاشق نيز مورد شفاعت فرزندانشان قرار خواهند گرفت.
استاندار يزد همچنين ترور نخبگان علمي كشور طي چند سال اخير را يادآور شد و تصريح كرد: يزد افتخار مي كند كه 2 تن از اين عزيزان از اين خطه تقديم انقلاب و آرمان هاي آن شده اند.
اين مقام مسئول در بخش ديگري از سخنان خود با گرامي داشت ايام ا... دهه فجر، افزود: جمهوري اسلامي ايران تنها كشور جهان است كه پرچم اسلام ناب محمدي (ص) را به اهتزاز درآورده است.
وي در پايان خواستار ادامه دادن راه شهيدان اين مرز و بوم در عرصه هاي علمي و اقتصادي شد.