به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمدرضا فلاح زاده در این نشست با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام بر سنت قرض الحسنه، کار اعضای صندوق مهر رضا(ع) راکاری خدایی و بهشتی عنوان کرد و گفت: پرداخت تسهیلات در امرهای مقدسی چون ازدواج و اشتغال زمینه حفظ نیمی از ایمان و کسب درآمد و روزی حلال و پاک را فراهم می کند که این اقدامی ارزنده است و زمینه ایجاد جامعه آرمانی و سالم را فراهم می آورد.
استاندار یزد با بیان این که برای تحقق این اهداف مقدس، باید افرادی که در صندوق مهر رضا (ع) گزینش می شوند نیز افرادی الهی و آرمانی باشند اظهار داشت: در کنار این مسائل، باید کار مردم را تسهیل، امور و فعالیت ها را روان و از بروکراسی اضافی پرهیز کرد.
وی با تاکید بر طراحی سیستم بانک داری اسلامی به تمام معنا ادامه داد: هر چه می توانید باید در راستای جذب نقدینگی همه اقشار مردم، توانمندی و استقلال صندوق مهر رضا(ع) با بهره گیری از نیروهای متعهد، مجرب و کار دان به منظور خدمت رسانی بهتر به مردم خصوصا محرومان و مستضعفان به عنوان ولی نعمتان اصلی انقلاب اسلامی تلاش کرد که این کار، کاری پرثواب است.
استاندار یزد با بیان این که باید افق را با دیدی وسیع نگریست خاطرنشان کرد: فعالیت صندوق مهر امام رضا(ع) کاری مستضعف پسند، مردم پسند، جوان پسند و بالاتر از همه خدا پسند است که باید آن را قدر دانست.
وی بر پیگیری نامه های مردمی در سفر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سفر اعضای هیات دولت به استان یزد و اولویت دادن به این نامه ها تاکید کرد.