به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمدرضا فلاح زاده در این نشست با بیان این که مسئولین باید تمام توان خود را در خصوص ستاد نوروزی به کار گیرند گفت: هم پیامبر مکرم اسلام(ص) و هم قرآن کریم توصیه به گردش و سیر و سفر کرده اند که این مسئله جایگاه سفر را به خوبی نمایان می سازد. وی افزود: البته باید با برنامه ریزی مطلوب، ضابطه مندی و هدفمندی در خصوص سفرهای نوروزی  پاره ای از دغدغه ها را در این رابطه مرتفع کرد.
استاندار یزد با تاکید بر جاذبه های تاریخی و گردشگری استان، مهم ترین سرمایه را سرمایه اجتماعی و فرهنگی دانست و خواستار معرفی سرمایه های غنی علمی، فرهنگی و تاریخی استان یزد به مسافران و گردشگران شد.
فلاح زاده با اشاره به توزیع بسته های فرهنگی توسط دستگاههای اجرایی در میان گردشگران نوروزی تاکید کرد: ارائه بسته های فرهنگی توسط دستگاههای مختلف باید در راستا و مکمل هم باشند، هزینه اضافی به دنبال نداشته و تکراری نباشند.
وی خواستار تهیه نماهنگی در خصوص پیشینه فرهنگی، علمی، اجتماعی، تاریخی و اقتصادی یزد با در نظر گرفتن همه جوانب آن شد.
استاندار یزد با تاکید بر توجیه مسئولین و دست اندرکاران امر ستاد تسهیلات نوروزی اظهار داشت:  توجه به مسائل فرهنگی شهر و مسائل مذهبی و فقهی و همچنین موارد کاری باید مورد نظر مسئولین امر ستاد نوروزی باشد.
وی بر رعایت نظافت اجتماعی، نظارت کامل بر قیمت ها در طول ایام عید و تعطیلات نوروزی، فعال بودن نانوایی ها و تنظیم سهمیه آرد آنان با توجه به ورود مسافران نوروزی، کنترل امور ترافیکی در ایام عید و روان کردن مسیرها تاکید کرد.
فلاح زاده در پایان با توصیه به مسئولان مبنی بر میزبانی و  استقبال خوب و شایسته از مسافران و گردشگران نوروزی از ورود تا بدرقه آنان، ابراز امیدواری کرد: انشاالله بتوانیم فرهنگ توریسم پذیری استان را گسترش دهیم و مسافران و گردشگران از این استان و فرهنگ غنی این خطه تاثیر پذیر باشند. 
شایان ذکر است در این نشست اعضا به بیان دیدگاهها و نکته نظرات خود پرداختند و تصمیمات لازم به منظور برنامه ریزی مطلوب ستاد تسهیلات نوروزی و استقبال شایسته از مسافران اتخاذ گردید.