استاندار يزد:

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "محمد رضا فلاح زاده" در اين پيام آورده است:

"و لا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون"
 خانواده معزز شهيد والا مقام مصطفي احمدي روشن
 سلام عليكم
       با صلوات برمحمد و آل محمد(ص) و با احترام، خبر شهادت دانشمند نخبه جوان؛  شهيد عزيز و والا مقام مصطفي احمدي روشن ، قلب آحاد ملت شريف ايران اسلامي به ويژه دوستداران علم و دانش  را به درد آورد.
      آن شهيد سرافراز كه در خانواده اي متدين، انقلابي و ولايتمدار رشد كرده بود، با روحيه اي بسيجي تمام همت خود را  در مسئوليتهاي  مختلف فرهنگي و علمي از جمله معاونت بازرگاني سايت هسته اي نطنز، مسئول فرهنگي بسيج دانشجويي دانشگاه صنعتي شريف و .... به كار بست و با  همكاري در پروژه ساخت غشاهاي پليمري براي جدا سازي گازها و انتشار چندين مقاله ISI  و فعاليتهاي علمي بزرگ ، مجاهدانه و عالمانه در راه اعتلاي نام ايران اسلامي كوشيد  
     ترديدي نيست اين اقدام مشمئز كننده و كور شبكه تروريزم بين المللي به سركردگي آمريكا و رژيم منفور و غاصب صهيونيستي از عجز و استيصال  آنان در مقابله با خواست و اراده  راسخ ملت مصمم ايران در مسير روشن خودكفائي و پيشرفت و نهضت توليد علم ، نشأت ميگيرد. غافل از اينكه هيچ  انديشه منافقانه و آلوده اي را ياراي ايستادگي در مقابل انديشه والا و عزم  راسخ ملت مسلمان ايران در دست يابي به خواسته هاي به حق خود  نيست. آنچه مسلم است اينكه ساير دانشمندان و دانش پژوهان ايراني با انگيزه بيشتري راه اين شهيد عزيز و ساير شهداي جبهه توسعه و پيشرفت علمي  را ادامه خواهند داد.
     اينجانب شهادت  دانشمند فرهيخته  شهيد مصطفي احمدي روشن را به پدر و مادر، همسر و فرزند اين شهيد والا مقام تسليت و تعزيت گفته، از درگاه خداوند متعال صبر جميل و اجر جزيل براي بازماندگان آن سالك راه حق مسألت مينمايم.