استاندار يزد به همراه نماينده مردم طبس در مجلس شوراي اسلامي‏، معاونين، مشاورين و جمعي از مديران دستگاه هاي اجرايي با سفر به شهر عشق آباد از توابع شهرستان طبس، ضمن ديدار با مردم اين شهر از چندين روستاي محروم اين شهرستان بازديد كرد.
به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، محمدرضا فلاح زاده در اين سفر ضمن بازديد از روستاهای فتح آباد و نصرت آباد با اهالی این روستاها دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت. استاندار يزد سپس با حضور در گلزار شهداي شهر عشق آباد به مقام والاي همه شهيدان انقلاب اسلامي اداي احترام كرد.
فلاح زاده در ادامه با حضور در محل مسجد صاحب الزمان (عج) شهر عشق آباد با مردم اين شهر ديدار وگفتگو كرد.
وي در اين ديدار با اشاره به نامگذاري اين سال از سوي مقام معظم رهبري به عنوان سال اصلاح الگوي مصرف اظهار داشت: به لطف خدا امروز در كشور بسياري از كارهاي سازندگي از قبيل احداث سدها، فعاليت شبكه هاي گازرساني، افزايش خطوط ريلي، دستآوردهاي علوم فضايي و پرتاب ماهواره اميد و انرژي هسته اي به دست توانمند جوانان این مرزوبوم انجام شده و مي شود.
وي خدمت رساني به مردم را افتخاري براي مسئولين نظام اسلامي عنوان و تكميل بخش زيادي از كارخانه زغال سنگ و افتتاح كارخانه زغال شويي تمام مكانيزه و سنگ تزييني طبس در زمان دولت نهم را بخشي از اين خدمت رساني بيان كرد. استاندار يزد در پايان اين ديدار از اختصاص سهمي از بودجه هاي حوادث، روستايي، شهري، عمراني و مازاد در سال آينده براي طبس و عشق آباد خبر داد.
فلاح زاده همچنين با بازديد از دورترين و محروم ترين روستاهاي عشايري استان از جمله كركساب، هوك، چاه مسافر و حوض زيره، از نزديك در جريان نيازها و مشکلات اين روستاها قرار گرفت.
در پايان اين بازديد جلسه جمع بندی و نتیجه گیری سفر به رياست استاندار يزد در بيابان هاي چاه مسافر تشكيل شد و به منظور رفع مشكلات شهرعشق آباد و روستاهاي تابعه مصوبات زيرساختي ، زيربنايي ، تعجيلي و زود هنگام گذرانده شد.
طراحي و آماده سازي تجميع روستاها و محل اسكان عشاير به منظور ارائه خدمات وآموزش بهتر به فرزندان عشاير و روستائيان‏، يكي از مصوبات اصلي و عمده اين نشست به شمار مي رفت.