به گزارش روابط عمومی استانداری یزد محمدرضا فلاح زاده با اشاره به تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال به عنوان سال اصلاح الگوی مصرف از تشکیل کارگروه و ستاد اصلاح الگوی مصرف در استان خبر داد و افزود: این کارگروه با کمیته های تابعه فرهنگی، زیرساختها، مصرف و بهره وری فعالیت خواهد کرد که امیدواریم همه صاحبنظران با ارائه پیشنهادهای عملیاتی به این ستاد یاری رسان ما باشند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت ا... مطهری هفته معلم را به همه معلمین میهن اسلامی تبریک گفت و اظهار داشت: دین مبین اسلام بسیاری از آدابی را که برای والدین در نظر گرفته است برای معلم نیز قائل شده که این نشان از جایگاه مهم این شغل شریف در دین اسلام دارد.
وی با تاکید بر اهمیت علم آموزی گفت: اسلام ناب محمدی(ص) علم آموزی را موکول به زمان، مکان و جنسیت خاصی نکرده و همواره بر اهمیت تعلیم و تعلم تاکید دارد.
استاندار یزد با بیان این که در قرآن کریم سوره ای به نام قلم نامگذاری شده است ادامه داد: قلم به منظور حفظ، نگهداری و انتشار علم است و این مسئله به خوبی جایگاه علم آموزی را مشخص می کند.
استاندار یزد با اشاره به در پیش بودن انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری بر برگزاری انتخاباتی حداکثری، سالم، مطهر و الهی تاکید کرد.