معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:

با حمایت از تولید داخلی جرم و تخلف در کشور کاهش می یابد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با بیان اینکه باید در راستای حمایت از تولید کنندگان گام برداریم گفت: با حمایت از تولید داخلی جرم و تخلف در کشور کاهش می یابد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد عصر یکشنبه 11 مردادماه ششمین جلسه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای و مدیر کل دفتر هماهنگی اموراقتصادی و بین الملل استانداری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، نمایندگان واحدهای تولیدی دارای مشکل و افراد عضو این کار گروه در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد.
" سید محمد رضا سید حسینی " دراین جلسه که نزدیک به 3 ساعت طول کشید اظهار داشت: تمام تلاش دولت تدبیر و امید این است که با همکاری دستگاههای مرتبط با صنعت، برای رفع واحدهای تولیدی اقدام کند زیرا با افزایش بیکاری شاهد جرم و تخلف در کشور و استان خواهیم بود.
در ادامه این جلسه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به مصوبه هیات وزیران دولت یازدهم برای تشکیل کا گروه تسهیل و رفع موانع تولید استان عنوان کرد: هدف از تشکیل این کارگروه  بررسی علتهای رکود یا توقف واحدهای تولیدی استان است.
محمد رضا علمداریزدی افزود: برای حل مشکلات واحدهای تولیدی استان در کنار جلسات کارکروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کمیته های تخصصی گوناگونی تشکیل شده تا در جهت رفع مشکلات صنعتگران و تولید کنندگان استان اقدام نمایند.
گفتنی است در این جلسه مسائل و مشکلات 11 واحد و شرکت تولیدی و صنعتی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برای رفع مشکلات آنها دستورات لازم داده شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات