با حضور رئیس ستاد انتخابات استان یزد صورت پذیرفت؛

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد،" غلامحسین دشتی " در این نشست که در محل سالن همایش دانشگاه پیام نور مرکز استان برگزار شد، با اشاره به تحولات علمی گسترده در دنیای امروز خاطرنشان ساخت: پرچمدار مباحث علمی در کشور مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده و نخبگان، اساتید و دانشجویان در دانشگاه ها و مراکز علمی پیشتازان این عرصه هستند.
وی افزود: کشور و جامعه اسلامی در آستانه یک تحول فرهنگی و سیاسی است که تحولات علمی تحت تاثیر مستقیم آن قرار خواهد گرفت.
رئیس ستاد انتخابات استان تصریح کرد: وقوع انقلاب اسلامی  نه تنها تغییر رفتار یک کشور بوده است بلکه تحول و انقلاب در تفکر و اندیشه جهان و جهانیان است.
وی حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را نشانگر ظرفیت بالای انقلاب و کشور ایران دانست و افزود: ان شاء الله مردم ایران با خلق حماسه ای دیگر در 12 اسفند ماه آغاز گز تحولات اساسی سیاسی و فرهنگی در دنیا خواهند بود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: 670 شعبه اخذ رای آماده است تا عشق و ارادت مردم به نظام، انقلاب و رهبری در سراسر استان دارالعباده را به ثبت برساند.
وی ویژگی اصلی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه اجرا را آموزش های جامع دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات دانست و افزود: به طور میانگین در هر شعبه 11 نفر مشغول فعالیت هستند که تمامی آن ها آموزش های لازم برای انجام امور به بهترین نحو ممکن را فرا گرفته اند.
دشتی با اشاره به اعلام اسامی کاندیدا های استان یزد در انتخابات آتی گفت: از مجموع 87 نامزد انتخابات استان  5 نفر انصراف داده و حدود 70 درصد از 82 نفر نیز تایید صلاحیت شده اند.
وی تصریح کرد: برای کسب هر یک کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی از مجموع 4 کرسی استان یزد 13 نفر در سراسر استان به رقابت پرداخته اند.
در این نشست رئیس ستاد انتخابات استان یزد به سوالات و پرسش های اساتید و دانشگاهیان پاسخ داد.