به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز،  جلسه مشترک اعضای ستاد انتخابات استان یزد با اعضای هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی مهریز تشکیل شد.
نماینده ویژه ستاد انتخابات کشور در این جلسه گفت: به طور قطع مردم در انتخابات پیش رو، اقتدار و عظمت ملت ایران را به نمایش خواهند گذاشت.
سیف‌الله مطلبی اظهار داشت: فرمایشات و بیانات مقام معظم رهبری در زمان‌های مختلف همچون چراغ راهنما، راه‌گشای ما در انتخابات است.
وی افزود: باید برای برگزاری این انتخابات به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که این انتخابات امنیت ملی را افزایش دهد و در نهایت تبدیل به اقتدار ملی شود.
مطلبی بیان کرد: برگزاری انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت سالم با مشارکت آگاهانه و حداکثری مردم اهداف تمام مسئولان نظام است که باید با تلاش ما محقق شود.
وی یادآور شد: مردم با حضور آگاهانه و حداکثری خود در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همچون گذشته بار دیگر اقتدار و عظمت ملت ایران را نشان خواهند داد.
مطلبی با اشاره به اینکه رویکرد اعضای ستادهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از صدر تا ذیل باید فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری همه افراد و گروه‌ها در عرصه خطیر انتخابات باشد، تصریح کرد: برای اجرایی شدن این اهداف و عوامل گام‌های خوبی در سطح کشور و وزارت کشور برداشته شده و این اهداف با قدرت ادامه خواهد یافت.
وی بر نقش مبلغان، روحانیون، اساتید و بسیجیان در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد.
مطلبی مشارکت حداکثری، قانون‌مداری، عدالت‌محوری و امانتداری را چهار سیاست محوری نظام در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برشمرد.
جانشین ستاد انتخابات استان یزد نیز در این جلسه از آمادگی کامل این ستاد در سطح مناطق مختلف برای برگزاری انتخاباتی سالم ، پرشور و حماسی خبر داد.
مهدی تقوایی افزود: همه مقدمات برگزاری این انتخابات طبق مقررات و با همکاری همه عوامل صورت گرفته و هیچ مشکلی وجود ندارد.
وی اظهار داشت: انتخابات باید در رأس وظایف کاری مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد و همگان ظرفیت و توان خود را برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر انتخابات به کار گیرند.
تقوایی با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه و خشمگین شدن دشمنان نظام و خیره شدن تمام دنیا به کشور عزیزمان ادامه داد: دشمنان کم‌رنگ شدن حضور مردم در انتخابات را نشانه رفتند و این خواسته‌ای است که هرگز محقق نمی‌شود.
وی خاطرنشان کرد: هدف ما تنها مجری، ناظر یا پشتیبان بودن انتخابات در دستگاه‌های اجرایی نیست بلکه رسالت ما این است که مقابل هجمه دشمن با ارائه طرح‌ها و برنامه‌هایی نو ایستاده و همچون گذشته با آنها مقابله کنیم.
فرماندار مهریز نیز در سخنانی بر اطلاع‌رسانی خدمات صورت گرفته دولت به مردم توسط مسئولان تاکید کرد و اظهار داشت: خدماتی که نظام و دولت حتی در دورافتاده‌ترین روستاهای کشور در راستای فقرزدایی به مردم داشتند، باید اطلاع‌رسانی شود زیرا این مهم مشارکت حداکثری مردم را به دنبال خواهد داشت.
مهدی کیانی‌مقدم در بخش دیگری از سخنان خود افزود: عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی انتخابات این حوزه انتخابیه برای برگزاری انتخابات مجلس آمادگی کامل دارند.
وی تصریح کرد: هدف ستاد انتخابات و همه عوامل آن، فراهم کردن زمینه و حضور آگاهانه حداکثری مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است که بدون شک مردم همچون گذشته پای اهداف انقلاب، امام و رهبری و حفظ ارزش‌های نظام تا آخرین قطره خون خود ایستاده‌اند.