استاندار يزد:

به گزارش روابط عمومي استانداري؛ " محمد رضا فلاح زاده " روز شنبه در پنجمين گردهمايي مشترك معاونين پشتيباني و منابع انساني و ذيحسابان سازمان بهزيستي استان هاي كشور كه در هتل مشير الممالك يزد برگزار شد، گفت: خدمت صادقانه بايد در اولويت كاري اين سازمان قرار گيرد.
استاندار يزد با اشاره به آياتي از قرآن كريم، اظهار داشت: خداوند در كلام بي نظير خود كساني را مورد بخشودگي مي داند كه ايمان داشته باشند و عمل صالح انجام دهند.
فلاح زاده با بيان اينكه يكي از اعمال صالح در نزد خداوند باري تعالي، خدمت به بندگان خداست، تلاش در بهزيستي را عين خدمت دانست.
وي در بخش دوم سخنان خود، تقويت مشاوره در سازمان به صورت حضوري و غير حضوري را خواستار شد و افزود: تقويت حقوق جمع گرايي و همچنين تشكيل محلات  را دو مورد از اقدامات مورد انتظار از  بهزيستي عنوان كرد.
كنار گزاشتن فرهنگ فردگرايي، گسترش نقش مردم، جذب خيرين، حمايت از موسسات و توانمند سازي سازمان از ديگر نكات مورد تاكيد عالي ترين مقام اجرايي استان بود.
وي همچنين از رسانه ملي خواست در خصوص اطلاع رساني به آحاد مردم در زمينه فعاليت هاي اين سازمان موثر فعاليت كند.
رييس سازمان بهزيستي كل كشور نيز در اين مراسم، رشد منابع مالي سازمان بهزيستي در دولت نهم و دهم را 430 درصد عنوان كرد و آن را نشانه تاثيرگذاري اين سازمان دانست.
" همايون هاشمي " توجه به كانون خانواده در بحث پيشگيري را بسيار مهم ارزيابي و كرد.
وي با چند وجهي دانستن سازمان بهزيستي، 120 نوع خدمت را در زمره خدمات اين سازمان بيان كرد.
همايوني در بخش دوم سخنان خود، محصول نهايي سازمان بهزيستي را انسان دانست و مولفه هاي انساني را در ارجحيت قوانين سازمان ارزيابي كرد.
ايجاد اشتغال بالاتر از 48 هزار نفر، بالابردن بهره وري و مديريت را از اقدامات صورت گرفته و خروج از خدمات مستقيم، آگاهي سازي عمومي، پيشگيري از آسيب هاي منتهي به معلوليت را از ديگر برنامه هاي در دست اقدام اين سازمان بيان كرد.
در اين گردهمايي همچنين رييس سازمان بهزيستي استان به ارائه گزارش پرداخت و ميزان مددجويان اين سازمان در استان يزد را 47 هزار نفر اعلام كرد.
" رحيمي نسب "  همچنين كسب رتبه برتر خدمت رساني سازمان بهزيستي استان در كشور و چندين مقام كشوري ديگر را نشانه همت و تلاش و حمايت مسئولان ارشد استان در اين راستا بيان كرد.