استاندار يزد:

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،"محمد رضا فلاح زاده" روز شنبه در جلسه هماهنگي بزرگداشت هفته دفاع مقدس ،ضمن تبريك دهه كرامت و هفته دفاع مقدس، درگذشت تعدادي از هموطنان  در تصادف اتوبان تهران – قم را تسليت گفت و براي بازماندگان از خداوند متعال صبر جميل مسئلت نمود.
استاندار اظهار داشت: خدا محوري، ولايت پذيري، قدرت برنامه ريزي، اجراي موفق و پيگيري از اصول مهم در دوران دفاع مقدس بود ،كه در هر شرايطي به اين اصول توجه كنيم موفقيت هاي بزرگي حاصل مي شود.
وي با بيان سخناني از حضرت امام خميني(ره) در خصوص اهميت دفاع مقدس، توجه ويژه مديران در راستاي گراميداشت اين هفته را خواستار شد.
عالي ترين مقام اجرايي استان همچنين بر تكميل كتاب شهيدان استان، چاپ كتاب نقش يزد در دفاع مقدس و چاپ كتاب سرداران يزدي تاكيد كرد.
فلاح زاده گفت: در دفاع مقدس همه فرائض و مستحبات دين توسط پيروان اهل بيت(ع) و خوبان عالم رقم خورد.
فعاليت بيشتر دانشگاه ها و آموزش و پرورش در تبيين و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و توجه مديران به خانواده شهيدان و ايثارگران در طول سال از ديگر موضوعات مورد تاكيد فلاح زاده در اين جلسه بود.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار نيز در اين جلسه به اعلام برنامه هاي ادارات استان در اين هفته پرداخت.
"غلامحسين دشتي" گفت: توجه شود تا تناسب برنامه هاي هفته مقدس با عنوان سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي و همچنين با تحولات سياسي منطقه مشهود باشد.
 در اين جلسه پيرامون مسائل مطرح شده بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصميمات لازم اتخاذ شد.