ديدار معاون هماهنگي امورعمراني استاندار با امام جمعه هرات

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار در ادامه سفر يك روزه خود به شهرستان خاتم با امام جمعه هرات ديدار و گفت و گو كرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، ظهر يكشنبه 18 مردادماه " سيد محمد رضا سيد حسيني " و هيئت همراه به همراه فرماندار شهرستان خاتم با امام جمعه هرات ديدار و گفتگو كردند.
در اين ديدار صميمي " حجت الاسلام و المسلمين محمد رضايي " ضمن اشاره به كمبود و مشكلات هرات اظهار داشت: خوشبختانه در دولت تدبير و اميد مسئولين ارشد استان به مناطق كم تر برخوردار استان توجه ويژه داشته و دارند و اميدواريم مشكلات شهري هرات نيز با تعامل مسئولين اين شهر رفع شود و مردم از خدمات و امكانات شهري بهتري برخوردار شوند.
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار نيز در اين ديدار عمده مشكل شهرستان خاتم را بحث اشتغال جوانان به ويژه جوانان تحصيلكرده و فارغ التحصيلان دانشگاهي اين شهرستان دانست و عنوان كرد: شايسته است براي ايجاد اشتغال جوانان و به ويژه بانوان خاتم تمهيدات و برنامه ريزي هاي ويژه اي انديشيده شود.
" سيد حسيني " در ادامه اين سفر از پروژه هاي شهري و راه وشهرسازي هرات بازديد نمود كه بازديد از پارك امير هرات با وسعت 4 هزار متر مربع، قنات تاج آباد و پارك بانوان هرات، شركت ساختماني و راه سازي مكران و پروژه هاي جاده هرابرجان، هرات و رود شهر از جمله اين پروژه ها بود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات