دیدار رئیس و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با استاندار

رئیس و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به منظور ارائه گزارشی در خصوص آخرین اقدامات و فعالیت های تحت مدیریت این مجموعه و بیان خواسته های جامعه مهندسین ساختمان استان، با استاندار دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر طالبی در نشست مشترک با رئیس و اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان یزد که به منظور بررسی مسائل  ساختمان استان در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، جلوگیری از گسترش تخلفات ساختمانی را خط مشی استانداری دانست و بر تدوین برنامه جامع برای جلوگیری از وقوع و گسترش تخلفات ساختمانی تاکید کرد.
استاندار یزد با اشاره به اهمیت تدوین این برنامه برای آینده استان ادامه داد: تعامل و همکاری موجود بین سازمان نظام مهندسی ساختمان با معاونت عمرانی استانداری، اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری ها و دیگر دستگاه های مرتبط استان، فرصت مناسبی را برای پیگیری برنامه جامع فراهم کرده است.
وی افزود: در قالب برنامه می توان بایدها و نبایدهای فعالیت ها و اقدام دستگاه های متولی را تعریف و برای پیشبرد هرچه بهتر برنامه های این حوزه برنامه ریزی لازم را داشت.
دکتر طالبی اظهارداشت: با توجه به شرایط استان و دغدغه هایی که در زمینه ارتقاء کیفیت ساخت و سازها و تامین امنیت شهروندان وجود دارد، ضروری است تدوین برنامه به عنوان یک اولویت مشترک، مورد پیگیری قرار گیرد.
استانداریزد با اشاره به رویکردها و نوآوری های سازمان نظام مهندسی ساختمان در سال های اخیر، اظهارداشت: راه اندازی سامانه های مختلف در مجموعه سازمان نظام مهندسی، شهرداری ها و استانداری از جمله این اقدامات است.
تشدید نظارت های سازمان نظام مهندسی بر ساخت و سازهای روستایی، کاهش بروکراسی موجود و مدت زمان صدور پروانه ساختمانی، ارائه تخفیف در تعرفه خدمات نظام مهندسی به اقشار خاص و اقشار نیازمند و مسائل مربوط به تعرفه های نظام مهندسی از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات