جانشين ستاد انتخابات استان يزد:

"مهدي تقوائي" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومي استانداري يزد، بااشاره به تعيين 15 ارديبهشت به عنوان زمان برگزاري مرحله دوم انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، اظهار داشت: اين مرحله از انتخابات  در شهرستان مهريز به عنوان حوزه اصلي و شهرستانهاي ابركوه، بافق، بهاباد،خاتم و بخشهاي آسفيج، بهمن و مروست به عنوان حوزه هاي فرعي برگزار خواهد شد.
وي با بيان اينكه در حوزه انتخابيه مهريز آقايان دخيل عباس زارع زاده و محمد كاظم فرهمند با كسب اكثريت آراء نسبي به مرحله دوم راه يافته اند، افزود: زمان  تبليغات مجاز داوطلبان راه يافته به مرحله دوم  انتخابات از روز پنج شنبه 7 ارديبهشت تا ساعت 8 صبح پنج شنبه چهاردهم ارديبهشت مي باشد و تبليغات پس از آن متوقف خواهد شد.
مديركل سياسي و انتخابات استانداري يزد، در ادامه  تعداد كل شعب اخذ راي را 182 شعبه اعلام كرد و گفت:  از اين تعداد 119 شعبه ثابت و 62 شعبه سيار مي باشد.
 تقوائي خاطرنشان ساخت: متولدين 15 ارديبهشت 1373 و قبل از آن مي توانند در اين انتخابات شركت كنند و علاوه بر اين، تنها كساني كه در مرحله اول در حوزه انتخابيه مهريز راي داده اند و يا اصلا در هيچ حوزه اي رأي نداده اند مي توانند در انتخابات اين حوزه انتخابيه شركت كنند.
اين مقام مسئول در بخش ديگري از سخنان خود، با اشاره به  تجربه بسيار خوب استان  در برگزاري انتخابات تمام مكانيزه اردكان به عنوان يكي از 14 حوزه  پايلوت انتخابات تمام مكانيزه كشور، گفت: با توجه به اين تجربه و عملكرد خوب، حوزه انتخابيه مهريز نيز  در اين دوره  به عنوان پايلوت انتخابات تمام مكانيزه  انتخاب شده و تمهيدات لازم در اين خصوص پيش بيني شده است.
وي تصريح كرد: هر كدام از كانديداهاي راه يافته به مرحله دوم كه بتواند اكثريت نسبي آرا   را از آن خود كند، به مجلس شوراي اسلامي راه خواهد يافت.