به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، روز گذشته معاونان استاندار در جلسات جداگانه اي با مديران دستگاه هاي اجرائي مرتبط با حوزه كاري خود، در جريان برنامه هاي اين دستگاه ها در راستاي گراميداشت ايام الله دهه مبارك فجر قرار گرفتند.
معاون سياسي و امنيتي استاندار يزد با اشاره به دستاوردهاي ارزشمند نظام در حوزه هاي مختلف، اطلاع رساني در اين خصوص را خواستار شد.
"غلامحسين دشتي"  همچنين بر ضرورت تبيين اهداف و آرمانهاي انقلاب اسلامي و انتقال آن به نسل جوان تاكيد كرد.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار نيز آگاهي بخشي به عموم مردم درباره خدمات نظام مقدس جمهوري اسلامي  را ضروري دانست.
"عباسعلي رضائي" ضمن گراميداشت ايام الله دهه مبارك فجر،از دستگاه هاي اجرائي استان خواست تا در راستاي ارائه گزارش عملكرد حوزه كاري خود، با اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي و روابط عمومي استانداري همكاري كامل داشته باشند.
معاون عمراني استاندار نيز در سخناني گفت:  ارائه گزارش عملكرد  و دستاوردهاي نظام از طريق رسانه ها  علاوه بر  اطلاع رساني به جمعيت بيشتري از مردم و كاهش هزينه هاي مرتبط، كاري اثر بخش و ماندگار است كه جايگاه خوبي در مستند سازي دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي دارد.
"حيدر نوروزي"  خواستار مشاركت جدي همه دستگاه هاي اجرائي در اين حركت فرهنگي شد.
معاون برنامه ريزي استاندار يزد نيز اطلاع رساني دستاوردهاي نظام از طريق مطبوعات و رسانه ها  را حركتي ارزنده و مايه تقويت بيشتر تعامل مديران با رسانه ها دانست.
"محمد رضا بابايي" اظهار اميدواري كرد: اين حركت فرهنگي در سالهاي آتي نيز استمرار داشته باشد.
مشاور استاندار و  دبير شوراي اطلاع رساني استان نيز در سخناني گفت: به دستور استاندار يزد و در راستاي اطلاع رساني  در خصوص دستاورهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي و با هدف حمايت از رسانه ها و تقويت تعامل مديران با رسانه ها، روش اطلاع رساني از طريق رسانه ها جايگزين برپايي نمايشگاه شد.
"سيد عبدالمجيد قائم محمدي"  از دستگاه هاي اجرائي خواست تا گزارش دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي در حوزه كاري خود را  با هماهنگي با اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي، در اختيار مطبوعات و رسانه ها قرار دهند.