معاون استاندار يزد:

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد"عباسعلي رضايي" روز چهارشنبه در جلسه افتتاح بانك اطلاعات مديران حرفه اي و افتتاح سامانه ملي تربيت و آموزش مديران در استان يزد، اهميت سرمايه هاي انساني را يادآور شد.
وي با اشاره به فرمايشات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي) در خصوص توجه به سرمايه انساني، تلاش در زمينه توجه به سرمايه انساني را ضروري دانست.
رضايي با بيان ضرورت برگزاري دوره هاي تربيت و آموزش مديريت خاطر نشان ساخت:  هدف از برگزاري اين دوره ها تربيت مدير براي مديريت در سطوح مختلف كشور به هنگام نياز است.
معاون استاندار با اشاره به اهميت نقش آموزش در كيفيت كارها، بر تداوم دوره هاي آموزشي تاكيد كرد.
رييس مركز آموزش مديريت دولتي كشور نيز در اين جلسه به جايگاه رفيع جمهوري اسلامي در جهان اشاره كرد و افزود: بايد اين فرصت و نعمت الهي را غنيمت بشماريم و از آن بهره مند شويم.
"موسي مهدوي" گفت: بر اساس آموزه هاي ديني، فرمايشات رهبر معظم انقلاب( مد ظله العالي) و تحقيقات علمي در جهان، سرمايه انساني به عنوان بالاترين سرمايه جوامع شناخته شده است كه لازم است توجه ويژه اي به اين سرمايه عظيم شود.
وي با بيان اينكه جمهوري اسلامي، محور جهان اسلام است، افزود: هر يك از مديران به سهم خود اختياراتي در اين كشور دارند كه بايد آن را عملياتي كنند.
رييس مركز آموزش مديريت دولتي كشور در بخش ديگر سخنان خود با اشاره به سياست هاي كلي نظام اداري كشور خاطرنشان ساخت: رهبر معظم انقلاب ( مد ظله العالي)  بر اجراي دقيق اين سياست ها تاكيد كرده اند.
وي در پايان سخنان خود اهميت راه اندازي بانك اطلاعات مديران حرفه اي در كشور را تشريح  و توجه مديران استان در تكميل اين بانك را خواستار شد.
در اين جلسه بانك اطلاعات مديران حرفه اي استان يزد با اتصال آنلاين به بانك اطلاعات مديران حرفه اي كشور افتتاح شد.
در ابتداي اين جلسه مديركل دفتر آموزش و پژوهش استانداري به حاضرين در جلسه خير مقدم گفت.
"محمد مهدي عادل" در ادامه گزارشي از اقدامات اين دفتردر چند سال اخير ارائه كرد.
راه اندازي مركز علمي كاربردي با پذيرش دانشجو در سه رشته حسابداري، ارتباطات و امور بيمه ، برگزاري 160 دوره آموزشي معادل 113 هزار نفر ساعت آموزش، گوشه اي از فعاليت هاي دفتر آموزش و پژوهش استانداري يزد بود مورد اشاره وي قرار گرفت.