معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات:

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،"سعيد شريف زاده" در مراسم آغاز به كار اداره كل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان يزد كه روز يكشنبه در محل سالن حميديا استانداري برگزار شد، ضمن معرفي "وزيري" به عنوان مديركل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان يزد، خاطرنشان ساخت: يكي از اصلي ترين وظايف  اين اداره كل در استان ها هماهنگي بين واحد هاي تابعه وزارتخانه از قبيل اداره كل پست، پست بانك، شركت زيرساخت، سازمان تنظيم مقررات راديويي، اپراتورهاي بخش خصوصي و شركت مخابرات با يكديگر است.
وي افزود: يزد سيزدهمين استان كشور است كه اداره كل ارتباطات و فناوري ارتباطات در آن راه اندازي شده و تا پايان تيرماه سال جاري در 12 استان ديگر كشور اين اداره كل راه اندازي خواهد شد.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار يزد نيز در اين مراسم تصريح كرد: يزد از استان هاي پيشرو در زمينه ارتباطات و فناوري اطلاعات كشور است.
" عباسعلي رضايي" افزود: يزد اولين استان كشور بود كه موفق به تهيه سند جامع IT شد و برنامه هاي توسعه استان در اين حوزه منطبق بر كار تخصصي و كارشناسي شده پيگيري و اجرا شده است.
وي ابراز اميدواري كرد كه با راه اندازي اداره كل ارتباطات و فناوري اطلاعات سرعت ارائه خدمات استان يزد در اين حوزه به مردم شتاب بيشتري به خود بگيرد.