به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،"محمد رضا فلاح زاده" در پيام خود آورده است؛
يا مقلب القلوب والابصار، يا مدبر الليل والنهار
يا محول الحول والاحوال، حول حالنا الي احسن الحال
 موسم دل انگيز بهار و عید نوروز،  جلوه اي دلربا و زیبا از جهان آفرینش است که با نويد آمدنش، انسانها به تلاش و تكاپو در خانه تكاني جان مي پردازند. با رسيدن عيد زيباي نوروز، طبیعت زمستان خورده، از زمختي روي برتافته، مسير حيات و رويش را پيش ميگيرد،  در اين هنگامه قلب انسانها از اميد و سرزندگي سرشار  و زنگار کدورت ازآئينه دلها زدوده مي شود.
بي ترديد نوروز بهانه اي است تا  بسياري از  ارزش های متعالي دینی و ملي احيا شود چراكه در نوروز، نکات آموزنده دینی و اسلامی فراوانی از جمله صله ارحام، زیارت قبور شهداي والامقام واموات، رفع کینه ها و کدورتها، نظافت، سیر و سیاحت که در قرآن كريم نيز مورد تاکید فراوان قرار گرفته است و.... رقم می خورد.
البته نبايد از نظر دور داشت كه ؛ اين مناسبت فرخنده به مصداق "حاسبوا قبل ان تحاسبوا"مي تواند فرصتي مغتنم براي محاسبه و مداقه در اعمال صورت گرفته در گذشته و  برنامه ريزي براي موفقيت در راه انجام وظيفه به همراه  تهذيب نفس و تصفيه جان از ناپاكيها باشد.
 اينجانب ضمن تبريك فرا رسيدن سال نو و آرزوي عمري پر از طراوت گلهاي بهاري براي همگان، اميدوارم تلاش و ايثارگري هاي خالصانه مردمان سخت كوش، نجيب و متدين استان دارالعباده و دارالعلم يزد در سالی که از جانب رهبر فرزانه انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه اي (مدظله العالي) به نام "سال جهاد اقتصادي" مزين شده بود، مورد رضاي خداوند قادر متعال قرار گرفته باشد.
 همچنين از مسئولان دستگاههاي اجرايي به ویژه دستگاه های فرهنگ ساز، مي خواهم ضمن معرفی قابلیتها و توانمندیهای گرانسنگ استان یزد به میهمانان نوروزی، زمينه لازم را براي اسكان و اقامت مناسب و شايسته و بهره مندي اين عزيزان از ذخاير معنوي استان  فراهم سازند. موفقيت همگان را با بهره گيري از آرمان هاي بلند بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، حضرت امام خميني(ره)  و در پرتو منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه اي(مدظله العالي) از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.