پیام استاندار یزد برای مراسم بزرگداشت شهدای دانش آموز زارچ و نوجوان فداکار، شهید علی لندی

 استاندار یزد برای مراسم بزرگداشت شهدای دانش آموز زارچ و نوجوان فداکار، شهید علی لندی، پیامی صادر کرد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی برای مراسم بزرگداشت شهدای دانش آموز زارچ و نوجوان فداکار، شهید علی لندی، پیامی صادر کرد.

متن کامل پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت، برترین درجه  کمال و شکوهمندانه ترین عروجی است که هر  مجاهد راه حق آنرا  آگاهانه و با افتخار بر می گزیند و به مصداق«عند ربهم یرزقون» جاودانی همیشگی خود را تضمین می کند. چه زیبا تعبیری است فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) که شهدای والا مقام را مظهر  قدرت کشور و پرچم استقلال و شرافت ملت می دانند.
دوران دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ ایثار و نثار است که عطر مست کننده شهادت را آنچنان در جامعه اسلامی پراکنده ساخت که بسیاری از جوانان و نوجوانان این مرز و بوم مقدس نیز در قامت دانش آموز به دعوت و ندای الهی پیر فرزانه جمارانی امام راحل عظیم الشان(ره) لبیک گفتند و صحنه های جاودانه ای از دلبستگی به معبود خویش را رقم زدند که برای همیشه در تاریخ فداکاری و جانفشانی مانا خواهد ماند.
تاریخ ایران اسلامی، مملو از رشادت ها و فداکاریهای جوانان و نوجوان غیور بوده و خواهد بود که نمونه دیگری که نشانه آشکاری از ریشه دار بودن فرهنگ فداکاری و جانفشانی است شجاعت قهرمان ملی و نوجوان ایذه ای شهید علی لندی است که با درس آموزی از مکتب متعالی شهید حسین فهمیده ها، صحنه دیگری از رشادت و غیرت جوانان و نوجوانان میهن عزیز اسلامی را به نمایش گذاشته و تکریم و تجلیل همگان را برانگیخت.
اینجانب ضمن عذرخواهی صمیمانه به دلیل عدم امکان حضور در محفل معنوی بزرگداشت شهدای والامقام دانش آموز و نوجوان فداکار شهید علی لندی، از دعوت همه خادمان شهدا، که خدمتشان در زنده نگه داشتن یاد شهدا، کمتر ازشهادت نیست قدردانی نموده و موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای گرانقدر، این سروهای ازادی و کرامت از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

مهران فاطمی
استاندار یزد

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات