پیام تبریک استانداریزد به مناسبت روز دانشجو

استاندار یزد با صدور  پیامی 16 آذر؛ روز دانشجو را تبریک گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد،  دکتر مهران فاطمی؛ استاندار یزد در این پیام آورده است:

بی تردید 16 آذر ماه نه تنها برای جامعه فرهیخته و فهیم دانشجویی کشور، بلکه برای آحاد مردم شریف ایران اسلامی، نماد آزادی خواهی، عدالت جویی و خردگرایی است.
جامعه عزیز دانشجویی کشور در لحظه های سخت و حساس تاریخی، همواره قشری سرآمد، پیشرو، شجاع و آزادی جو بوده و میهن عزیز اسلامی در مقاطع مختلف خویش، نقش آفرینی تاثیرگذار دانشجویان در حرکت کشور به سمت قله های استقلال خواهی و آزادی طلبی در حافظه تاریخی خویش به ثبت رسانیده است.
دانشجو نه تنها در عرصه های علمی و آموزشی که در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نیز همواره در همراه نمودن بخش های مختلف جامعه و دمیدن روحیه وحدت و همبستگی ملی، پیش قراول بوده و نقش تعیین کننده ای را بر عهده داشته است.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام دانشجو، این سروهای فرزانگی و آزادگی، روز دانشجو را به دانشجویان و دانشگاهیان عزیز استان دارالعباده و دارالعلم یزد صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، صحت، سلامتی و موفقیت این جامعه فرهیخته را در پرتو الطاف بی دریغ الهی و آرمانهای متعالی امام راحل(ره) و در راستای منویات رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی(مدظله العالی) از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم.
مهران فاطمی
استاندار یزد

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات