در نشست شورای سلامت اشکذر بررسی شد:

آخرین وضعیت حوزه سلامت و اخذ تصمیمات لازم برای تسریع در پروژه های نیمه تمام این بخش

نشست شورای سلامت و امنیت غذایی اشکذر، به ریاست استاندار یزد و به منظور بررسی آخرین وضعیت حوزه بهداشت و درمان و ارائه راهکارها و دستورات لازم به منظور تسریع در اتمام پروژه های نیمه تمام این حوزه برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکترطالبی در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی اشکذر که با حضور نماینده مردم شریف یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استان برگزار شد، به آخرین وضعیت بیمارستان خیری حضرت زینب (س) این شهرستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تعامل و همکاری بسیار خوبی بین دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره) یزد، مسئولان شهرستان اشکذر و خیران شهرستان برقرار شده که باید در سایه این تفاهم و تعامل، بیمارستان حضرت زینب(س) هرچه سریع تر تجهیز و آماده بهره برداری شود.
وی در ادامه به مرور آخرین وضعیت درمانگاه امام رضا(ع) پرداخت و از مسئولان شهرستان اشکذر خواست اقدامات لازم را برای تامین تجهیزات موردنیاز این درمانگاه به عمل آورند.
استاندار یزد تاکید کرد: لازم است موضوع تامین نیروی انسانی مورد نیاز درمانگاه امام رضا(ع) از سوی آستان قدس رضوی، پیگیری تا  مجوزهای لازم در این رابطه اخذ شود.
دکترطالبی اضافه کرد: موضوع تکمیل و تجهیز درمانگاه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان اشکذر نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره)یزد دنبال خواهد شد تا انشاا... در پایان سال جاری شاهد بهره برداری از این مرکز درمانی باشیم.
وی در ادامه به وضعیت احداث خانه بهداشت های خضرآباد و شرف آباد و نیز اورژانس پیش بیمارستانی خضرآباد اشاره و بر تسریع روند تکمیل این پروژه ها از سوی دانشگاه علوم پزشکی  تاکید کرد.
استاندار همچنین بر ضرورت تجهیز هر چه سریعتر پروژه های نیمه تمام حوزه بهداشت و درمان شهرستان اشکذر از محل اعتبارات این وزارتخانه تاکید کرد.
دکتر طالبی در پایان ضمن قدردانی از کارکنان خدوم شبکه بهداشت و درمان شهرستان اشکذر بواسطه مدیریت خوب در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه شهرستان اشکذر؛ شهرستانی صنعتی، مهاجر پذیر و پر رفت و آمد بوده و در کنار شهر یزد واقع شده اما همواره پایین ترین آمارهای ابتلا به کرونا را در استان یزد به خود اختصاص داده است که این مهم، نشان از مدیریت مناسب مسئولین و همراهی و تعامل خوب مردم عزیز این شهرستان دارد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات