معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد:

آزادگان سند حقانیّت جمهوری اسلامی ایران در جهان هستند

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در جمع آزادگان و ايثارگران استان بر ضرورت حفظ روحیه ایثارگری در جامعه تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز سه شنبه 26 مرداد ماه مراسم گراميداشت سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، سرپرست فرمانداري يزد، مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران و جمعي از مسئولان استان در پردیس بین المللی دانشگاه علوم پزشکی آیت الله شهید صدوقی(ره) یزد  برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداردر اين مراسم گفت: بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی خاطره‌ای خوش در ذهن همه ما به‌جای گذاشت و شور و شعف خاصی را در فضای جامعه ایجاد کرد.
«محمدعلی طالبی» با اشاره به جایگاه مهم ایثارگران در جامعه تصریح کرد: همه ما به‌عنوان عضوی از خانواده بزرگ ایثارگران وظیفه‌ داریم در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی و سایر برنامه‌های دولت حرکت کنیم.
وی ادامه داد: شاید در ظاهر جنگ پایان‌ یافته باشد اما رسالت مهم ایثارگران خاتمه نیافته زیرا حرکت آنان حرکتی مستمر در تاریخ این سرزمین است و کسانی که به‌عنوان ایثارگر شناخته می‌شوند مسئولیت خطیری برعهده دارند و باید در تمام جریانها و وقایع کشور فعالانه مشارکت کنند.
طالبی بهره‌گیری از توانمندی‌های ایثارگران در حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور را خواستار شد و بیان کرد: یکی از آرزوهای من این است که خانواده‌های شهدا و ایثارگران به‌عنوان وارثان ایثار و شهادت در جامعه و تمام برنامه‌های کشور فعالانه حضورداشته باشند.
معاون سیاسی، امنيتي و اجتماعي استاندار با تأکید بر ضرورت حفظ روحیه ایثارگری در جامعه افزود: خانواده‌های شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان که روحیه فداکارانه خود را به اثبات رسانده‌اند باید فراتر از مطالبات سیاسی و صنفی عمل و برای آینده جامعه و فرزندان میهن اسلامی فکر و تلاش کنند.
طالبي در پایان سخنان خود اظهارامیدواری کرد: تشکل‌های ایثارگری برنامه‌های مختلف خود را هدفمند پیگیری کنند که توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از همین طریق تحقق خواهد یافت.
گفتنی است مراسم نمادین گلباران قبور مطهر شهدای آزاده ،اجرای تواشیح و بیان خاطرات توسط آزادگان استان از دیگر برنامه های این مراسم بود.
 

n00175495-b.jpg

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات