آمادگی کامل استان یزد برای برگزاری انتخابات باشکوه/ یزد30هزار رای اولی دارد

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: در چهار مولفه مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت به نحوی برنامه ریزی و عمل شده که انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه شاهد باشیم.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد، علی اکبر عزیزی رئیس ستاد انتخابات استان یزد با تاکید بر اینکه همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه اندیشیده شده است، گفت: در استان یزد چهار حوزه حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده و در حال حاضر 238 داوطلب برای داوزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان تایید صلاحیت شده اند.

وی با اشاره به تشکیل جلسه توجیهی با داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، افزود: نشستی در این زمینه تشکیل و مسئولین ستادهای انتخاباتی استان و دفتر نظارت شورای نگهبان باید ها و نبایدهای انتخاباتی را به نامزدها اعلام کردند تا انتخاباتی سالم، پرشور، باشکوه و باحضور حداکثری مردم شاهد باشیم.

عزیزی با اشاره به وجود 30 هزار رای اولی در استان اظهار داشت: روحیه پرسش‌گری دانش‌آموزان نشان می‌دهد که دغدغه‌ سرنوشت کشور را دارند و رأی اولی‌ها می‌توانند در ایجاد شور و انگیزه مشارکت در انتخابات نقش پررنگی داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد در پایان به اشاره به اینکه هرگونه تبلیغات در روز دهم اسفند ماه ممنوع است، اضافه کرد: داوطلبان داوزدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مهلت زمانی سوم لغایت نهم اسفندماه فرصت دارند تبلیغات خود را انجام دهند و هرگونه تبلیغ در خارج از این زمان ممنوع است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات