سرپرست استانداری یزد مطرح کرد:

آمادگی کامل مدیریت ارشد استان در حمایت از حوزه فناوری اطلاعات

سرپرست استانداری یزد در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان بر آمادگی کامل مدیریت ارشد استان و استانداری یزد در حمایت از فعالیت های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز چهارشنبه ۱۴ آذرماه نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان با حضور "محمدعلی طالبی" سرپرست استانداری یزد، "علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و اعضای این ستاد‌ با دستور کار بررسی مشکلات و چالش های پیش روی حوزه فناوری اطلاعات استان در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد.
سرپرست استانداری یزد در این نشست با بیان اینکه خوشبختانه استان یزد ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات دارد، ‌گفت: لازم است از ظرفیت‌های دانش، نیروی انسانی، حوزه فیزیکی و سایر ظرفیت های کارآمدی که در استان در این حوزه وجود دارد به نحو شایسته استفاده کرد.
"‌محمدعلی طالبی" ادامه داد: هماهنگی و تعاملی که در بین دستگاه‌های مرتبط با حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان یزد وجود دارد را باید قدر دانست‌، یک تیم هماهنگ و با انگیزه استانی را در ‌این حوزه داریم که می‌تواند با بخش خصوصی کارهای جدی و جدید بسیاری را در سطح استان یزد انجام دهند.
وی با اشاره به اینکه همه نسبت به مشکل و موانع موجود در حوزه بیکاری در سطح کشور و استان یزد آگاه هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به آمار بیکاران در یزد، می‌توان با تمرکز عمده بر روی حوزه ‌ارتباطات و فناوری اطلاعات بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی را در این حوزه پیشرفته مشغول به کار کرد.
طالبی افزود: حوزه فناوری اطلاعات در استان باید علاوه بر کارهای معمول خود به خلق ظرفیت‌های جدید در حوزه اشتغال و استفاده از تجارب سایر استان‌ها توجه ویژه ای داشته باشد.
سرپرست استانداری یزد گفت: بعضی از حمایت‌ها در سایر استان‌ها از حوزه فناوری اطلاعات بسیار با اهمیت است و موجب رشد و پیشرفت آنها شده است و این آمادگی در بین مدیریت ارشد استان و استانداری یزد وجود دارد که مطابق ظرفیت‌هایی که در استان وجود دارد، از حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات حمایت کامل را داشته باشند.
وی با بیان اینکه در استان یزد شرکت‌های قوی وجود دارد که می‌تواند در سطح ملی و بین المللی فعالیت داشته باشند، ‌ادامه داد: این شرکت‌ها برای نمایش ظرفیت‌های خود نیازمند حمایت دستگاه‌های ملی هستند و این مسئولیت بر عهده مدیران استانی دستگاه‌های دولتی است که در دو حوزه ارائه اطلاعات به این شرکت ها و مذاکره با رئیس سازمان دولتی در سطح کشور این حمایت را از شرکت‌ها داشته باشند.
طالبی در پایان سخنان خود با ابراز خرسندی از وجود کمیته پایش در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان، خاطرنشان کرد: وجود این کمیته می‌تواند به ‌اجرایی شدن مصوبات این ستاد کمک شایسته‌ ای نماید.

★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★
‌★‌عکس: ‌رضا زارع★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات