آمادگی کامل کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰/ رتبه دوم یزد در ارزیابی شاخص های فناوری اطلاعات انتخابات ۱۳۹۸

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد از آمادگی کامل این کمیته برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها خبرداد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمدحسین زارع، رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد در حاشیه همایش یک روزه مسئولین فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان ها و بخش ها، از آمادگی کامل این کمیته جهت برگزاری انتخابات پیش رو خبر داد و گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم اندیشیده شده است.
وی با بیان اینکه فرآیند احراز هویت رای دهندگان و ارسال صورتجلسه آرا از محل شعب به صورت الکترونیکی انجام می شود، اظهارداشت: تجهیزات و نیروی انسانی لازم برای این امر تدارک دیده شده و در روزهای آینده آموزش های لازم در این خصوص به اعضای شعب ارائه می شود.
مهندس زارع در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت مناسب زیرساخت های مخابراتی استان اشاره و خاطرنشان کرد: دستگاه های متولی زیرساخت های مخابراتی استان برای برگزاری انتخابات 1400 آمادگی کامل دارند.
رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد در انتها یادآور شد: براساس ارزیابی وزارت کشور از شاخص های فناوری اطلاعات در دوره قبلی برگزاری انتخابات (یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی)، استان یزد موفق به کسب جایگاه دوم کشوری شد.
در این همایش که به صورت متمرکز از سوی وزارت کشور و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد به تبیین و آموزش مسئولین فناوری اطلاعات ستادهای انتخابات شهرستان ها و بخش ها جهت انتقال آموزش ها به کاربران شعب اخذ رای و تنظیم ترمینال احراز هویت و نحوه کار با آن پرداخته شد.
در پایان نشستی با حضور مسئولین مخابرات استان برگزار و آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص تامین پوشش ارتباطی شعب بررسی شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات