استاندار یزد تاکید کرد:

آمار و اطلاعات صحیح، پایۀ تصمیم‌گیری مناسب برای خدمت به مردم

استاندار یزد عصر شنبه 13 شهریورماه در کمیتۀ راهبری SDI استان گفت: آمار و اطلاعات صحیح، پایۀ برنامه ریزی و تصمیم گیری مناسب برای خدمت به مردم و رسیدگی به امور آنهاست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، جلسۀ کمیتۀ راهبری SDI  استان با حضور استاندار یزد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعۀ منابع استانداری، معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان و اعضای این کمیته در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.
«سیدمحمد میرمحمدی» در این جلسه با اشاره به اینکه آمار و اطلاعات جمع‌آوری شده در استان باید با بالاترین دقت و به بهترین نحو انجام شود، بیان کرد: این آمار و اطلاعات صحیح به ما کمک می‌کند تا در آینده در برنامه ریزی ها با مشکل مواجه نشویم.
وی ادامه داد: هدف ارائه خدمت مناسب به مردم، سهولت کار و راحتی آنهاست و نباید مسائل مردم در پیچ و خم اداری مورد غفلت واقع شود.
میرمحمدی خاطرنشان کرد: لازم است از همۀ توان و ظرفیت دستگاههای اجرائی استان برای افزایش سطح کیفی اطلاعات و آمار در استان استفاده کنیم و اطلاعات مورد نیاز در بین دستگاههای استان با هماهنگی، همکاری و همدلی به اشتراک گذاشته شود.
معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجۀ استان نیز در این جلسه گفت:SDI  مجموعه‌ای از فناوري‌‌ها، تصمیم گیریها، استاندارد‌ها، شبكه ‌هاي دسترسي، منابع انساني لازم براي جمع‌آوري، پردازش، ذخيره‌ سازي، توزيع و بهينه‌ سازي و استفاده از داده‌‌ها و اطلاعات مكاني در سطوح مختلف، به منظور تسهيل در روند تصميم‌ گيري و مديريت جامعه است.
«محمدحمید فخرالدین» به تشریح فعالیتهای این کمیته پرداخت و ادامه داد: تا امروز 13 جلسۀ کمیتۀ راهبری SDI استان با حضور اعضا برگزار شده است و این کمیته به‌روزکردن همۀ نقشه‌های پایۀ استان تا پایان سال 96 را در دستورکار قرار داده است.
گفتنی است در این جلسه با تصویب اعضای کمیتۀ راهبری SDIاستان، شهر یزد به عنوان اولویت اجرائی SDI شهری استان انتخاب شد.     
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات