استاندار يزد مطرح كرد:

آموزش‌های فني و حرفه‌ای زمينه اشتغال افراد را فراهم می‌کند

استاندار يزد گفت: آموزش‌های فني و حرفه‌ای كه همراه بامهارت آموزي است زمينه اشتغال افراد را در جامعه فراهم می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری يزد، روز يكشنبه 22 فروردین‌ماه استاندار يزد و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداري با معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و رئيس سازمان فني و حرفه‌ای كشور و هیئت همراه ديدار و گفتگو كردند.
استاندار يزد در اين ديدار ضمن تبريك آغاز ماه رجب اظهار داشت: مجموعه آموزش‌ها در كشور بايد به‌گونه‌ای باشد كه افراد پس از فارغ‌التحصیل شدن در رشته خود داراي مهارت كافي و کار بلد باشند.
«سید محمد ميرمحمدي» ادامه داد: خوشبختانه با نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبري به نام «اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل» روح تازه‌ای در كالبد اقتصاد مقاومتي دميده شده و يكي از مسائل مهم در اجراي اين اقتصاد پرهيز از هزینه‌های بی‌مورد و كارهاي موازي است.
وي افزود: آموزش‌ها در كشور بايد به‌گونه‌ای انجام شود كه هر يك تکمیل‌کننده ديگري باشد و پراكنده و جزیره‌ای عمل نشود.
ميرمحمدي تصريح كرد: رويكرد دولت تدبير و اميد كاهش تصدی‌گری دولت و تقويت و توسعه بخش خصوصي است و با مشاركت بخش خصوصي امكان بهره‌برداری از بسياري از پروژه‌های نیمه‌تمام استان ازجمله پروژه‌های ناتمام اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي و سازمان فني و حرفه‌ای استان فراهم خواهد شد.


مردم يزد داراي فرهنگ كار هستند


معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و رئيس سازمان فني و حرفه‌ای كشور نيز در اين ديدار بابیان اينكه مردم يزد داراي فرهنگ كار دوستي و كارجويي هستند گفت: دغدغه اصلي ما در سازمان فني و حرفه‌ای كار و آموزش باکیفیت است.
«محمدامين سازگار نژاد» اظهار داشت: شايسته است نگاه ما به نيروي جوياي كار انتقال مهارت باکیفیت به نيروهاي انساني باشد و به‌گونه‌ای عمل شود كه حوزه مهارت‌آموزی به افتخاري براي نظام جمهوري اسلامي ايران تبديل شود.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات