استاندار یزد عنوان کرد :

آینده روشن استان در عرصه اقتصاد دانش بنیان

استاندار یزد عنوان کرد: با نگاه، حمایت و گفتمان مشترک خوبی که حول اقتصاد دانش بنیان در یزد شکل گرفته، آینده روشنی را در این عرصه پیش روی استان می‌بینیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در دیدار مشترک معاون علم و فناوری رئیس جمهور با نماینده ولی فقیه در استان که در محل بیت آیت الله ناصری برگزار شد،با اشاره به حمایت نماینده ولی فقیه در استان برای تحقق اقتصاد دانش بنیان، عنوان کرد: در این مسیر همواره از دیدگاه های آیت الله ناصری بهره گرفته ایم و ایشان طی سال های اخیر، راهنمایی های مناسبی در راستای استفاده از دانش بومی و توانمندی داخلی در عرصه های مختلف داشته اند.
 وی با اشاره به اقدامات استان در زمینه اقتصاد دانش بنیان گفت: حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نقش بسزایی در تحقق اهداف استان در این حوزه داشته است.
 استاندار افزود: با نگاه، حمایت و گفتمان مشترک خوبی که حول اقتصاد دانش بنیان در یزد شکل گرفته، آینده روشنی را در این عرصه پیش روی استان می‌بینیم.
 دکتر طالبی در بخش پایانی سخنان خود به دستاوردهای سفر رئیس بنیاد نخبگان کشور به استان اشاره کرد و افزود : در جریان این سفر، تعداد زیادی از شرکت های دانش بنیان مورد بازدید قرار گرفته و علاوه بر این بازدید ها، دکتر ستاری با مدیران عامل چندین شرکت دانش بنیان و فناور تبادل نظر داشته و دستوراتی برای رفع مشکلات آنها صادر کردند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات