همزمان با هفته دولت برگزار شد؛

آیین افتتاح ۱۷ پروژه بخش مرکزی شهرستان بافق

به مناسبت هفته دولت، ۱۷ پروژه در بخش مرکزی شهرستان بافق با حضور محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد و محمدرضا صباغیان نماینده بافق در مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد ، پارسائیان در این مراسم گفت: پیگیری برای بهره برداری از ظرفیت معادن منطقه بافق از سوی مسئولان‌ استان و شهرستان انجام و نیازهای شهرستان شناسایی شده اما آنچه باعث شده تا مردم به حق خود از سهم صنایع و معادن نرسند عدم پیگیری به موقع از سوی  مدیران دستگاه های اجرایی بوده است.
وی با تاکید بر پیگیری فرماندار به عنوان بالاترین مرجع رسیدگی در شهرستان بیان کرد: مصوباتی در جلسات با صاحبان صنایع و معادن شهرستان وجود دارد که تاکنون اجرایی نشده است.


پارساییان با اشاره به اینکه جاده ها و راه های تردد مردم بافق به دلیل تردد کامیون معادن تخریب شده و باعث خسارات جانی و مالی زیادی در این مسیر شده است، تصریح کرد: لازم است این موضوع توسط فرماندار شهرستان پیگیری شود و صنایع و معادن بافق جهت اصلاح مشکل بیشتر همکاری کنند.

معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد با بیان اینکه در هفته دولت قرار داریم، تصریح کرد: این هفته زمان ارائه گزارش عملکرد دولت به مردم و تجدید میثاق دولتمردان با مردم برای خدمت به مردم است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات