آیین تکریم و معارفۀ مدیر شعب بانک قوامین استان یزد برگزار شد

با حضور مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد مدیر جديد شعب بانک قوامین استان معرفی شد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، پیش از ظهر سه‌شنبه يازدهم آبان ماه آیین تکریم و معارفۀ مدیر شعب بانک قوامین استان با حضور «عباس حيدري» مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری، «عباس ملازينلي» مشاور اطلاع‌رسانی و روابط عمومی استاندار، «غلام حسن تقی نتاج» مدیرعامل بانک قوامین كشور، «ايرج كاكاوند» فرماندۀ نیروی انتظامی استان و جمعی از مسئولان انتظامی و مديران استان در سالن همایش‌های تالار فرهنگیان يزد برگزار شد.
مدیرعامل بانک قوامین در این آیین با بیان اینکه تدوین برنامه‌های پیاده سازی نظام پولی اسلامی در سیستم بانکی امری ضروری و از اهداف مهم سیستم بانکی در کشور است، گفت: در جمهوری اسلامی ایران بانک ها نقش مهمی در اقتصاد بر عهده دارند و می‌توان اقتصاد ایران را یک اقتصاد بانک محور دانست.
«غلام حسن تقی نتاج» ادامه داد: باید نظام خصوصي سازی بانک‌ها در کشور تقویت شود تا اين نظام از بلاتکلیفی هاي موجود خارج شود.
تقی نتاج خاطرنشان کرد: لازم است منابع بانکی هر استان در همان استان سرمایه‌گذاری شود و بانک قوامین این آمادگی را دارد که با سرمایه‌گذاری در استان یزد که استانی اقتصادی و دانش محور است سهم به سزایی در توسعه و پیشرفت استان داشته باشد.
گفتنی است در پایان این نشست «سهراب شجاعیان» به عنوان مدیر جدید شعب بانک قوامین استان معرفی شد و با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از تلاشهاي «محمدعلی شیروی» مدیر سابق شعب بانک قوامین یزد تجلیل شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات