‌استاندار یزد:

ابرکوه می تواند نقش موثری در توسعه استان داشته باشد

استاندار یزد در خطبه های پیش از نماز جمعه شهرستان ابرکوه و در جمع مردم این شهرستان گفت: ابرکوه می تواند نقش موثری در توسعه استان داشته باشد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری ابرکوه، استاندار یزد روز جمعه ۳۱ خردادماه ۹۸، در خطبه های پیش از نماز جمعه شهرستان ابرکوه ضمن ارائه گزارشی از سفر یک‌روزه خود به این شهرستان، اظهار کرد: جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با دستور کار بررسی مسائل و مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی ابرکوه برگزار و تصمیمات خوبی در جهت رفع چالش‌های سرمایه‌گذاری گرفته شد.
"محمدعلی طالبی" با اشاره به وجود پروژه‌های عمرانی و اقتصادی نیمه‌تمام در ابرکوه، تصریح کرد: ما با معضلی به نام اشتغال جوانان مواجه هستیم که برآیند و ارزیابی‌ها نشان می‌دهد اگر همگی بر رفع مشکلات این واحدها و فراهم کردن حداکثر تسهیلات برای سرمایه‌گذاران حوزه اقتصادی تمرکز کنیم، به‌راحتی می‌توان از مشکلات حوزه اشتغال عبور کرد.
طالبی با تأکید بر اینکه "در ابرکوه تعداد افراد جویای کار متناسب با ظرفیت‌های خالی در واحدهای نیمه‌تمام است"، افزود: با تعامل دستگاه‌های مختلف استانی و شهرستانی برنامه‌ها جهت‌دهی شده و به یاری خداوند در یک بازه زمانی قابل‌قبول از مشکلاتی که فراروی بخش صنعت است عبور کرده و ظرفیت بسیار خوبی در حوزه اشتغال استان فراهم خواهیم کرد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست استانداری مبنی بر تهیه آمار دقیق از تعداد افراد جویای کار و پایش مستمر آن و همچنین به‌کارگیری نیروهای بومی در فرصت‌های شغلی، این نوید را به مردم ابرکوه می‌دهیم که در یک فاصله زمانی منطقی شاهد رفع مشکل اشتغال در این شهرستان هستیم.
استاندار یزد ادامه داد: امید است با وجود روحیه تعامل و همکاری در بخش‌های مختلف و نوع نگاه استان به ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل ابرکوه، این شهرستان نقشی ‌موثر در مسیر آینده و نقشه راه توسعه استان داشته باشد.
"طالبی" ضمن گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر، عنوان کرد: امروز با توجه به پیچیدگی و گستردگی انواع مواد مخدر و راه‌های تولید و توزیع آن، ارتقاء سطح آگاهی خانواده‌ها، فرهنگ‌سازی، آموزش پیرامون نحوه تربیت فرزندان و اطلاع رسانی پیرامون مشکلات و معضلات مربوط به مواد مخدر، از جمله ضروریات مهم در جهت پیشگیری از ابتلاء به آن محسوب می‌شود.
‌استاندار یزد در پایان با بیان اینکه "ورود مواد مخدر منحصر و محدود به یک مرز خاص نیست"، یادآور شد: با توجه به اینکه از همه مرزها انواع و اقسام مواد وارد کشور می‌شود و تبعات مختلف امنیتی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی را بر کشور تحمیل می‌کند، ضروری است که در این زمینه مردم در کنار دولت، نیروهای امنیتی و انتظامی پاسدار فضای سالم جامعه باشند.

★‌عکس: ‌رضا زارع★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات